掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

我最驚嘅恐怖片角色 [FACE - 440] MF,



全知言

我最驚嘅恐怖片角色

究竟萬聖節恐怖啲,定盂蘭節恐怖啲?梗係萬聖節啦,多恐怖片睇?嘛!盂蘭節都唔一定撞鬼啦係咪?而且有?恐怖片角色又真係好鬼死恐怖,?人又死得好恐怖,又恐怖到死······

咁邊個角色最令人驚驚呢?驚到呢班藝人都有陰影呢?等我?都回味下先!

黃美棋

鬥室小丑

我睇過最驚嘅係《恐懼鬥室》嗰個小丑公仔,嗰陣喺美國讀緊書,唔知點解會有勇氣去睇呢套戲,我仲睇咗幾集添!有睇過嘅都知係幾變態,講個大佬(奸角)捉咗啲好自私或者好唔顧人感受嘅人,放入間屋或者機關入面,要佢哋逃出生天,睇到啲人性原來係好恐怖嘅!

梁梓禧

最恐怖嘅角色一定係《凶兆》第一集,嗰時我住屋邨,喺隔籬屋睇嘅,睇完成晚唔敢返屋企,但其實只係幾步路,因為嗰時我嘅歲數同《凶兆》個小朋友歲數係差唔多,所以將自己投入咗落去,最驚係佢頭上面有 666三個數目字,驚到我呢!自此返學見到啲烏鴉呢,我覺得佢哋係咪 calling我,當咗自己係魔鬼之子囉!

666魔鬼

杜如科

我覺得係《書中自有魔怪谷》入面嘅 Slappy the Dummy,佢喺好多年前已有,本來係小說角色,後來被改編成劇集同電影,近排再出現喺新戲,我睇完覺得好正,佢個樣唔恐怖,但做出好恐怖嘅氣氛!

魔怪谷

張文慈

我拍過好多鬼片但好少睇,因為我好細膽,印象最深係細個睇嘅《凶兆》,見到魔鬼之子頭上有數字,自此我就好驚睇鬼片。

魔鬼之子

林雅詩

我覺得最恐怖係貞子,自從睇咗《午夜凶鈴》第一集佢喺電視機爬出嚟之後呢,嗰段日子真係唔敢睇電視,好驚佢爬出嚟,尤其去外地做嘢,喺酒店都唔敢開住電視瞓覺。套戲最成功因為好生活化,譬如電視機呀、搭𨋢呀,感覺就好真實。

貞子

陶傑

今年睇咗《血色莊園》,入面男主角 Hiddleston演嘅 Thomas Sharpe,係一個好有貴氣嘅企業家,後尾變咗鬼,但佢係有情有義又做壞事嘅鬼,令我哋覺得鬼嘅世界仲有殘餘嘅人性係引起好大嘅思考,令我印象深刻。

貴氣鬼

娃娃最恐怖

恐怖片不嬲好受歡迎,但係今時今日年輕一輩咁嚇得,仲有咩嚇到佢哋?我哋問過一班年輕街坊,原來佢哋最驚竟然係公仔,唔怪得《 Toy Story》都拍過夜驚魂版

Ashley

最經典係《娃鬼回魂》個公仔,因為佢有好多集,個洋娃娃咁細粒竟然可以殺咁多人,後來仲有個新娘娃娃好恐怖!

娃鬼

黎小姐

最驚《鬼娃安娜貝爾》,因為個公仔掉咗又返番嚟,睇完好驚屋企啲娃娃,好恐怖,好大隻眼望住,好憎嗰啲公仔呀!

大眼娃

Johnny

《猛鬼街》嘅 Freddy,喺佢首播時都未識佢,反而大個睇番啲碟至知,其實唔係特別恐怖,第一集有一幕佢對手伸到好長,好好笑,但當年好多人俾佢呢嘢嚇親囉!呢個角色幾吸引吖!

猛鬼 Freddy

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!