掃呢頁CODE去手機

2015年10月30日 星期五

文詠珊:文詠珊同居試婚 外賣提子蛋卷冧仔加分 文詠珊,



同居十分甜蜜!

next 1/1 pre

JM呢日就將舊居嘅雜物運到母親屋企暫放。

next 1/1 pre

JM搬嘢擔任總指揮。

next 1/1 pre

十分操勞。

next 1/1 pre

呢日JM同友人食完飯就喺生果檔前左揀右揀,最尾買咗巨峰提子。

next 1/1 pre

之後又喺一間商店買了數盒蛋卷。

next 1/1 pre

男友有食神喇!

next 1/1 pre

JM買完嘢都唔再久留。

next 1/1 pre

好快就同朋友道別返家。

next 1/1 pre

Carl工作繁忙,一有空就同JM見面。

next 1/1 pre

去年文詠珊(JM)與任職黑石集團(Blackstone)私募股權投資總監的金融才俊吳啟楠(Carl)交往,今年多次被發現拍拖蜜遊,JM早前罕有地確認對方的男友地位。她曾明言事業雖然重要,但不可不拍拖,當問到會否與男友同居時,她說:「大家都忙,佢好勤力工作,我又係搏殺階段,所以呢樣嘢唔急。當然如果咁啱返嚟,有多啲時間了解同見面,唔排除會再進一步!」言語間似為同居生活埋下伏線,最近話口未完便付諸行動!

機不離手頻頻報到

據知JM在前年以8萬月租入住位於屯門的星堤獨立屋寓所,最近租約期滿, 由於她下月要到內地拍劇及在當地逗留半年,為免急急搵屋,加上與Carl的感情愈來愈好,JM決定「脫獨」!雖然雙方忙於工作缺乏相處時間,JM曾透露男友一周七天檔期全Full,但只要有空彼此便會抽空見面,Carl更曾即日來回,專程探望在外地開工的JM,認真體貼窩心!為爭取更多相處時間穩定關係,JM實行移船就磡,搬入男友位於半山羅便臣道的住所,由屯門「升呢」進駐半山!由於離港日子迫在眉睫,JM已火速搬入半山愛巢,早前更將屯門舊居的細軟雜物暫存在母親位於梨木樹的寓所。

《好報》早前拍得JM乘坐其御用七人車,連人帶箱離開屯門直驅梨木樹,到達後見束髮、穿短褲的JM不時叉腰兼指手畫腳,在現場指點司機及外傭將車上多袋紅白藍袋及多箱物品搬出,似足總指揮! JM的母親亦在場打點,眾人按JM指示將物品分批搬上樓,完成搬運工作後,愛郎心切的JM驅車直返愛巢,逗留約半小時報到兼抖氣後,便偕一名女友人到中環一間餐廳食飯。

全日見JM沒男友相伴,只獨自出動搬雜物及食飯,但她全程手機不離身,冧爆狂篤手機又聽又錄訊息,明顯是向男友匯報最新情況!由於行李太多,她事隔兩天又搬過,但今次未見其蹤影,只見司機及家傭乘坐其七人車到達梨木樹後,便將數袋紅白藍袋及多張座椅親自搬上JM母親的寓所。

歸心似箭趕交人

JM曾指男友是工作狂,平日在港即使沒男友相伴,亦會找「鐵腳」兼老友, 即趙雅芝的兒子黃愷傑及女友外出解悶。JM本月7日出席活動後,晚上相約黃愷傑等好友到鯉魚門歎海鮮,開餐前,她與好友經過水果店時停步研究,左揀右揀下終買了一盒巨峰提子,其後再到其他商店買了數盒蛋卷等。JM飯後未有轉場夜蒲,反而攬着巨峰提子及蛋卷等戰利品,與朋友道別坐七人車返歸,直駛與男友同居的半山愛巢,明顯歸心似箭,似乎想以提子及蛋卷慰男友,齊齊享受新鮮兼甜蜜的同居生活!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!