掃呢頁CODE去手機

2015年10月30日 星期五

容祖兒:【激罕性感】祖兒透視裙晒微波:小兒科 祖兒,容祖兒,



祖兒今日難得性感上陣,仲話呢啲係小兒科添。

next 1/1 pre

祖兒雖然成日自嘲平胸,但其實都有啲料到。

next 1/1 pre

祖兒自爆話有時買內衣要媽咪代勞。

next 1/1 pre

仲話平時會幫男友眼揀內衣。

next 1/1 pre

佢又話劉浩龍無送過內衣畀佢,仲話內衣呢啲嘢都係自己買好啲。

next 1/1 pre

祖兒同阿嬌(左)好好傾。

next 1/1 pre

鍾欣潼(左起)、容祖兒、楊受成

next 1/1 pre

唔知劉浩龍見到祖兒呢個超激造型,會點呢?

next 1/1 pre

祖兒講到翠如BB同洪永城(圖)嘅微妙關係時,好似有感而發咁。

next 1/1 pre

容祖兒以極性感姿態出席內衣品牌活動,她身穿透視連身裙亮相,記者指她衣着很性感,她笑說:「好小兒科,講緊我身材。(多唔多買性感內衣?)有部分由媽咪代勞,有時唔方便自己走出去買。(品味得唔得?)唔好懷疑我媽咪嘅品味,有時都幾驚喜。(鍾意咩款式?)唔好咁花巧,幾驚啲花邊款,鍾意簡約啲。」

爆同劉浩龍一齊揀內衣

問到男友有否送內衣給自己?她說:「冇喎,呢啲係有情趣嘅,但我覺得唔係話送一件t-shirt咁容易啱着。(問佢意見?)好少,我欣賞靚嘅內衣,其實好多靚嘅內衣係啱睇唔啱着。(有冇送過畀男友?)我會話呢件幾好,同佢一齊揀。」

唔buy情侶檔

談到其偶像劉青雲早前夫妻檔拍廣告,自己會否亦情侶檔上陣?她說:「唔使啦,雖然大家唔介意欣賞同戥我哋開心,但我希望工作上可以分開、獨立。(賺多啲喎)有好多唔同方法去賺多啲,呢個唔係我想嘅方法,錢係賺唔晒,最緊要係自己覺得舒服。」

曾跟黃翠如鬧交

問到是否跟藝人黃翠如很老友,她表示7歲已認識對方的家姐:「以前冇咁friend,最難忘係佢以前覺得我搶咗佢家姐,小息捉咗我落操場鬧交。(有冇睇佢嘅潮文?)睇咗少少。(覺得佢同蕭正楠定洪永城襯啲?)尊重佢嘅選擇,有種友誼、感情比起愛情更長久,有知己喺你心裏面仲好,有時有距離係會仲嚟得美麗。(你有冇咁嘅知己?)大把,多到你唔信,霎時間未可以逐一介紹你哋知。(我哋識唔識?)梗係識,圈中人,朋友係要經歷,未需要發生愛情。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!