網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月11日 星期日

嫁給我!張靚穎開騷 男友衝上台求婚 張靚穎,





其他影片:>>






喺7月嘅時候,張靚穎喺長沙演唱會上,公開咗佢12年嘅戀情,仲喺台上話:「12年了,我不想一個人過了,你要娶我就上台!」於是其45歲經理人男友馮柯,就喺全場觀眾尖叫聲之下衝上台,同張靚穎咀嘴。(新聞連結:http://bit.ly/1hwm8yC )

而啱啱張靚穎喺成都嘅演唱會上,男友就真係求婚喇。

馮柯先喺台上講咗一番說話,之後就跪地,向張靚穎求婚。馮柯係話:「靚穎知道我是五音不全,而且節奏很亂,我相信靚穎不敢想像﹐我能錄一首歌出來﹐確實錄了20遍,非常的辛苦,不管怎樣,我做到了,把這首歌獻給靚穎,獻給我們的10年。」而張靚穎就話:「你這衣服很奇怪,我從來沒有看你穿成這樣。」講完晒之後,馮柯再跪地,送上戒指:「嫁給我!」

女方就當然都開心到喊,因為10月11號仲喺張靚穎嘅31歲生日,呢個仲唔係最好嘅生日驚喜?求婚成功之後,佢哋就手拖手喺台上狂奔咗一陣,再深深向觀眾鞠躬。

恭喜恭喜!

恭喜晒!
今年7月,張靚穎喺長沙舉行巡迴演唱會,「12年,我不想一個人過了,你要娶我就上台!」之後佢男朋友馮柯,即係張靚穎嘅經理人公司北京少城時代嘅CEO就上台,兩個仲喺台上熱吻。
鍾意就快D Share啦!