網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

【生日兼訂婚】老公笑晒款客 36歲胡杏兒戴巨鑽 眼濕濕 杏兒,胡杏兒,





其他影片:>>






由英國變沙頭角舉行婚禮,36歲嘅胡杏兒,為咗未來老公Philip Lee(李乘德),願意將童話式婚禮變客家式婚禮,呢個未來新抱仔,真係抵錫。

今日36歲生日嘅杏兒,喺中環PMQ舉行生日派對,盛傳今晚仲舉行埋訂婚派對添。十點十五分左右,見西裝筆挺、梳咗個蛋撻頭嘅Philip,一早到場打點同招呼賓客,笑容滿臉。而杏兒嘅好朋友馬賽、崔建邦、林二汶、姚子羚、胡蓓蔚(豹嫂)、李雪瑩、趙希洛、徐子珊、莊思敏、莊思明、莊思華、王君馨、李思捷都有嚟到。

問到黃君馨買咗咩禮物畀杏兒,佢就話係秘密,再問到今次求婚係唔係好開心,佢就話:「唔知喎,今年係特別開心嘅,工作多咗搵錢又多咗,結埋婚。」而廖碧兒就拎住啲氣球到場。

鍾嘉欣到場時,面對記者種種提問都唔答,就連送乜嘢生日禮物都唔肯講。不過問佢今晚呢個係生日P定係訂婚派對時,鍾嘉欣終於鬆口話:「呢個係生日party。」

至10點半左右,一身白色套裝嘅準李太胡杏兒,左手無名指戴咗巨型方形鑽戒,右手食指都戴住隻藍寶,一臉幸福,同鍾嘉欣一齊出嚟俾傳媒影相,連聲謂:「多謝大家!」雖然封嘴不答是否今晚訂婚,不過見杏兒眼泛淚光,似乎感動到喊!記者問:「係咪要改口嗌你做李太呢?」杏兒都係笑而不答。

陳敏之差不多成12點先到場,佢就話知道今晚會有啲嘢發生,但就唔知係咪求婚,同埋自己太忙就未有買生日禮物。

(採訪、攝影:朱志聰、潘冠恩、徐錦池) 見杏兒眼泛淚光,似乎感動到喊。
左手無名指戴咗巨型方形鑽戒。
Philip一早到場打點同招呼賓客。 傅嘉莉同周志文、周志康 崔建邦同馬賽
林二汶 姚子羚同胡蓓蔚。姚子羚眼肚位都有一撻撻白色嘢,重演彭麗媛事件。 李雪瑩
李思捷 王君馨 趙希洛
廖碧兒
鍾意就快D Share啦!