網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

【有片】失婚關之琳連走兩場 借酒澆愁飲到醉 關之琳,





其他影片:>>






53歲關之琳前日喺台灣出席活動時,突然自爆同台灣富商陳泰銘「不是分手,是離婚!」事情震撼全城。兩人結束8年戀情,據知佢哋離咗婚半年,從冇承認過結婚嘅之之仲話已經放低咗,隨時接受新戀情,佢又主動提起上月陳泰銘同劉嘉玲行山,仲話佢哋冇諗過其他人感受。

一向低調嘅之之,活動上強顏歡笑,一派瀟灑,不過,噚晚之之喺台灣錄完節目後,就去咗夜店參加派對,玩咗一個鐘頭,再轉場同友人密會差唔多四粒鐘。佢入場時仲大方同傳媒揮手,不過離開時竟施調虎離山計,原因係乜?原來之之飲到醉醺醺行出嚟,為咗唔想俾記者影到,於是就兜路走。當記者埋去影相時,明顯有醉意嘅之之死撐鎮定。

台灣有消息指,之之強調「已經放低咗」,但其實係借一連串動作嚟激陳泰銘。對於之之所講「沒拿半毛贍養費」,有聲稱接近陳泰銘嘅商界朋友就話:「陳泰銘不可能虧待自己人。」

台灣《蘋果日報》 飲到腳部浮浮嘅關之琳死撐冇事。 關之琳露出尷尬笑容。台灣《蘋果日報》
關之琳前日話陳泰銘同劉嘉玲行山,係冇諗過其他人感受。
鍾意就快D Share啦!