網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

真係不和? 安德尊李錦聯又開火 大王:「你有冇生牛皮癬呀?」 安德尊,李錦聯,



對好多觀眾嚟講,無綫節目《都市閒情》嘅「大王」安德尊同李錦聯先至係男主角,好多平時認為《都市閒情》係師奶先睇嘅網民都會坐定定剝花生等睇戲。

噚日嗰集,唔知係咪無綫費事俾呢兩位男主角搶晒啲戲,今次就搵咗宋芝齡拍著李錦聯教煮「海參花膠冬瑤菠菜」。拍著靚女宋芝齡一齊煮餸,李錦聯心情應該好靚。點知佢講下講下講到花膠同瑤柱真係最佳拍檔嘅時候,宋芝齡唔知有心定無意,就爆咗一句「就好似你同大王咁襯!」。李錦聯聽到即刻好似中槍咁,豎起手指話:「唔好同我再提呢個人!」之後繼續扮無事煮嘢食。

示範完之後,安德尊走入嚟第一句就話「師傅你知唔知我喺出面係咁眼眉調,因為你成日提我,搞到我好想入嚟煮!」之後又話「師傅我想問下你有冇見過或者生過牛皮癬呀?」李錦聯見有位入就即刻話「你掉轉頭睇下咪有囉!」。安德尊唯有扮聽唔到,繼續介紹預告內容。



有網民就質疑佢哋兩位男主角啲反應係跟稿讀,亦有網民好想解開佢哋兩位不和之謎。

鍾意就快D Share啦!