網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

胡杏兒訂婚:胡杏兒爆喊宣布:我哋會好快結婚 杏兒,胡杏兒,



胡杏兒凌晨發相晒幸福之餘,仲話會好快結婚。

next 1/1 pre

喺派對內宣布好快會結婚時胡杏兒即時爆出幸福的眼淚。

next 1/1 pre

胡杏兒家人都喺現場。

next 1/1 pre

慶祝生日、公開訂婚同埋宣布好快結婚一次過出現晒。(鄭紹康IG)

next 1/1 pre

發錫錫相晒幸福(相片提供:Cosmo bride)

next 1/1 pre

胡杏兒微博。

next 1/1 pre

藝人胡杏兒喺中環舉行生日派對,收到風佢男友Philip Lee仲會搞埋訂婚派對,約凌晨十二點半見胡杏兒微博放咗一張佢着住婚紗同Philip Lee錫錫嘅相,胡杏兒仲發放愛的宣言寫上:「謝謝你,謝謝你每一天也讓我的臉上充滿笑容,謝謝你在過馬路的時候永遠站在有車的那一邊,謝謝你在我不吹頭髮睡覺的時候你會一路罵我一邊幫我吹乾,謝謝你,讓我知道原來我也可以是一個小女人,也謝謝你邀請我做你的終身伴侶,讓我對未來充滿信心和希望,thank you and I love you。」胡杏兒在訂婚派對上更透露會好快會結婚,喺宣布一刻胡杏兒仲即時開心到喊晒,真係睇到相就知佢有幾幸福。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!