網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

【原定四月辦豪華婚禮】繼女不滿關之琳入門 成離婚導火線 關之琳,





其他影片:>>






53歲關之琳突然宣佈同共處八年嘅台灣富商陳泰銘「不是分手,是離婚!」震撼港台兩地。據知兩人已分居半年,數月前才正式離婚。有指今次提出離婚嘅係關之琳,原因是雙方性格不合,陳泰銘又想太太留在家中,唔再工作,令一向性格獨立嘅關之琳感難以接受。

另一離婚原因,係陳泰銘唔肯公開兩人婚姻關係。兩人去年初已經註冊,但陳泰銘擔心前妻無法承受其再婚消息,加上兩女兒都唔接受父親再婚,故陳泰銘從不透露婚訊,令關之琳變「秘密人妻」,死結難解,故女方最後選擇瀟灑了斷。不過笑容背後,失婚關之琳難掩神傷,在台灣連走兩場飲到醉。

今日有周刊報道,披露指原來之之係計劃於今年四月喺法國舉行一場豪華婚禮,陳泰銘仲諗住安排私人飛機接載親友,原以為可以藉此良機公告陳太名份,豈料陳泰銘一對孖女——26歲嘅陳少喬同陳少曼強烈反對。

報道指,陳泰銘一對孖女認為,父親舉辦豪華婚禮為關之琳「正名份」,係對母親最大嘅傷害,最後陳泰銘決定延期,希望關之琳可以試著同孖女及兒子溝通,緩和關係,一步步嚟,但陳泰銘仔大女大,依家要去接受新媽媽,有一定難度,而且彼此之間夾住咗一個「前任陳太」,令關係更複雜。簡言之,就係陳家不接受關之琳做新任陳太,是以關之琳亦未有想過刻意討好,令陳泰銘亦成為「磨心」。

家家有本難念的經,陳泰銘放不低家人,亦自覺不能不顧前妻同仔女感受;關之琳只係想同自己喜歡嘅人一齊,享受人生,冇諗過咁複雜,亦明白陳泰銘都係以家人為重,既然係咁,不如分手。

陳泰銘一對孖女確是疼愛有加,大女少喬幫爸爸打理生意,依家係國巨集團奇力新電子任總經理特別助理,專責投資,陳泰銘亦一心諗住培育女兒任接班人。關係秤不離陀,關之琳要融入陳家,亦實在不易。

(資料圖片) 2009年月喺台北被影到佢哋撐枱腳食日本菜。 拍拖時,關之琳都樂做跟得女友。
2010年7月,拖手同遊巴黎,可惜最終離婚收場。
鍾意就快D Share啦!