掃呢頁CODE去手機

2015年12月17日 星期四

美心妹妹同班 思琦女學溜冰 [壹週刊 - 1345] __,美心妹妹,思琦,楊鎧凝,M1,

單親媽楊思琦一直獨力照顧現年3歲的女兒楊卓穎,不用開工例必陪實愛女。探熱針美心妹妹同班 思琦女學溜冰37歲的楊思琦做單親媽獨力照顧已三歲的女兒楊卓穎(Krystal),密密登台吸金之餘,不忘爭取時間親子樂、陪囡囡去上溜冰班,同行仲有新美心妹妹Keicy(胡梓盈)兩姊妹,其間思琦在旁邊緊盯女兒一舉一動,C9上身。原校直升冇壓力單親媽楊思琦緋聞纏身,又要經常返內地登台,但女兒Krystal始終排首位。 ...


單親媽楊思琦一直獨力照顧現年 3歲的女兒楊卓穎,不用開工例必陪實愛女。

探熱針

美心妹妹同班 思琦女學溜冰

37歲的楊思琦做單親媽獨力照顧已三歲的女兒楊卓穎( Krystal),密密登台吸金之餘,不忘爭取時間親子樂、陪囡囡去上溜冰班,同行仲有新美心妹妹 Keicy(胡梓盈)兩姊妹,其間思琦在旁邊緊盯女兒一舉一動, C9上身。

原校直升冇壓力

單親媽楊思琦緋聞纏身,又要經常返內地登台,但女兒 Krystal始終排首位。

唔使開工,素顏、戴粗框眼鏡打扮簡樸的楊思琦,同媽咪帶住囡囡 Krystal,一家三口去圓方溜冰;是日新美心妹妹 Keicy兩姊妹,由媽咪帶住前來會合,幾個小朋友一見面立即甩開媽咪,但當思琦攞住手機,三位小朋立即自動走上前擺甫士,相當機靈。

據知,思琦幫囡囡報的溜冰班是小班授課,每星期一次,每次一對四教授,半小時收費要一千一百五十元。

「思琦個女已經入咗德望幼稚園,小學中學直升原校機會好高,所以佢都唔太擔心,學溜冰都係個女自己鍾意,佢冇俾壓力!」楊思琦身邊人說。

享受湊女生活的思琦毫不介意踎在地下幫囡囡留影。

思琦對新美心妹妹 Keicy亦照顧有加。

思琦安排囡囡 Krystal,同好友美心妹妹 Keicy一齊參加溜冰班,仲係初哥嘅 Krystal上堂好投入。

跌低自己起身

母性重的楊思琦除了不停幫囡囡影相,又不時撩新美心妹妹 Keicy玩,三位小朋友夠鐘入場,思琦隔住玻璃影到唔願走。

三歲 Krystal初學溜冰,只見她坐在膠櫈上滑行,掌握了竅門後,再扶住櫈仔在冰上慢溜,其間 Krystal試過跌倒,但馬上已可以撐住櫈仔起身,相當勇敢。

半小時的課程轉眼結束,思琦第一時間走到出入口,替囡囡除溜冰鞋,服侍周到。之後一行人操去商場書店睇書,磨了半個鐘,思琦拖住囡囡到停車場攞車,返歸開飯。

雖然是初哥,但舉晒手的 Krystal表現主動。

在導師輔助下, Krystal在冰上試滑。

帶完囡囡上溜冰堂,思琦再趕下場與家人到屯門欣賞舞台劇。

有傳楊思琦密會已婚隱形富商,更有千萬閒錢買豪宅,不過,私人買衫就慳到盡,上週五,她在又一城 H&M掃特價貨。

離開大台後,思琦密密接內地登台搵真銀。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!