網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月31日 星期四

輸俾張敬軒 周柏豪反面搵路走 [壹週刊 - 1347] __,張敬軒,周柏豪,柏豪,M1,

娛樂偵訊輸俾張敬軒 周柏豪反面搵路走入行七年的周柏豪,去年在商台頒獎禮奪得男歌手金獎後再做埋紅館處男騷,自定為一線男歌手;早前失落無綫的「最受歡迎男歌手」,新城「分獎禮」又唔夠張敬軒分得多,加上收到風稍後的港台及商台,同樣會敗在宿敵手下,明年約滿華納唱片的柏豪嫌公司唔夠牙力,已決定搵路走!根本冇得撼樂壇頒獎禮陸續派成績表,周柏豪以為與無綫修好,便坐定粒六攞「最受歡迎男歌手」,豈料頭彩唔中,反而生吞 ...


娛樂偵訊

輸俾張敬軒 周柏豪反面搵路走

入行七年的周柏豪,去年在商台頒獎禮奪得男歌手金獎後再做埋紅館處男騷,自定為一線男歌手;早前失落無綫的「最受歡迎男歌手」,新城「分獎禮」又唔夠張敬軒分得多,加上收到風稍後的港台及商台,同樣會敗在宿敵手下,明年約滿華納唱片的柏豪嫌公司唔夠牙力,已決定搵路走!

根本冇得撼

樂壇頒獎禮陸續派成績表,周柏豪以為與無綫修好,便坐定粒六攞「最受歡迎男歌手」,豈料頭彩唔中,反而生吞檸檬。

「華納同無綫破冰,安排旗下歌手出席『優秀選』,柏豪又拍音樂特輯,諗住『總選』嘅『最受歡迎男歌手』可以傾到俾柏豪,點知最後都係唔成功,柏豪嬲到索性唔到,搞到連詩雅同 Dear Jane都冇獎。

「柏豪舊年拎完『叱咤男歌手金獎』後,就以為自己已經爬上一線,佢認為唔應該輸俾軒仔,但軒仔今年個勢真係好,根本冇得撼。」知情者說。

新城大贏家

今年張敬軒在樂壇活躍,而且有幾首大熱作品,成為頒獎禮男歌手大贏家不足為奇。

無綫

「最受歡迎男歌手」

陪葬品

連詩雅及組合 Dear Jane,因大師兄周柏豪扭計唔出席頒獎禮,所以被逼跟他同一陣線。

扭計食白果

周柏豪惟有寄望在新城《勁爆頒獎禮》攞番個彩,點知連炒!大贏家又係張敬軒。

「《勁爆》咁多個獎,柏豪分到三個,不過啲獎唔夠軒仔勁同多,所以都係唔到,以行動抗議。唱片公司見柏豪唔去,就叫連詩雅都唔好出席,新城知係柏豪扭計搞到咁,所以照頒咗個『女歌手獎』俾連詩雅,柏豪就食白果。」

餘下的商台及港台頒獎禮男歌手獎項,據知都是張敬軒的囊中物。

「今年商台個『男歌手金獎』係軒仔,銀獎陳奕迅,柏豪最多係銅獎,佢本身同商台關係好,有機會俾面到嘅;港台就難講啲,柏豪唱埋《太陽計劃》首歌都唔夠軒仔鬥,好大機會唔去。」

揀嚟去

陳奕迅及薛凱琪只會出席商台的頒獎禮。

全部唔去

許志安因要參加《中國之星》,所以會缺席所有頒獎禮。

唔飲水思源

有大頭症的周柏豪,更將唔夠人砌的責任,全推在華納唱片頭上。

「佢認為係公司唔夠牙力同電台、無綫 fight獎,柏豪最擔心係接唔到上年嘅氣勢,會撻番落二線,佢見同華納一六年約滿,所以索性喺外面放風聲話唔會留低。好多人都覺得柏豪咁做忘本,又唔諗吓當初華納點幫佢。公司你做初一人哋做十五,上月尾佢出嗰隻《 Roundabout》,華納亦刻意唔幫佢做咁多宣傳。」知情者說。

十二月舉行的 Yahoo頒獎禮,周柏豪撼低陳奕迅、張敬軒等人奪得 Yahoo人氣大獎本地男歌手,開心到見牙唔見眼!

周柏豪上年得到叱咤男歌手金獎,今年在商台頒獎禮記招上扮垃圾蟲娛賓。

雖然華納與無綫和好,周柏豪亦有出席季選,但仍未能為他換來男歌手寶座。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!