網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月25日 星期五

分手3個月揭何家苛索 周子揚拒月付20萬棄戀傲兒 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

分手3個月揭何家苛索 周子揚拒月付20萬棄戀傲兒揭何家苛索 周子揚拒月付20萬 棄戀傲兒27歲的何傲兒(Lily)去年被爆與78歲的林建名發展「爺孫戀」外,又與「西貢地王」太子爺周子揚拍拖,周旋兩個男人之間。但據悉何父何世根一直嫌棄周子揚家境未達富豪級,多次要求他們分手,兩人最終在3個月前正式斷䌫!周子揚昨在電話中大爆每月被何家苛索20萬生活費,他無奈地說:「真係有諗過搵多啲錢幫佢屋企,達到佢爹哋 ...


分手3個月揭何家苛索 周子揚拒月付20萬棄戀傲兒



其他影片:>>






揭何家苛索 周子揚拒月付20萬 棄戀傲兒

27歲的何傲兒(Lily)去年被爆與78歲的林建名發展「爺孫戀」外,又與「西貢地王」太子爺周子揚拍拖,周旋兩個男人之間。但據悉何父何世根一直嫌棄周子揚家境未達富豪級,多次要求他們分手,兩人最終在3個月前正式斷䌫!周子揚昨在電話中大爆每月被何家苛索20萬生活費,他無奈地說:「真係有諗過搵多啲錢幫佢屋企,達到佢爹哋要求。」

何傲兒和周子揚這段「兒子戀」愛得難捨難離,即使多次被影到啜爆、外遊拍拖,依然死口不忍相戀。據悉「兒子戀」一直承受非常大的家庭經濟壓力,何父何世根曾是馬主,擁多間公司及14個物業,包括逾千萬長沙灣舖王,但好景不常,去年2月何父突自行入稟高院申請破產,從此家道中落,經濟重擔亦落在兩個女兒身上。



■何傲兒日前化身聖誕女郎,表示今年要單身過佳節。攝影:陳俊強

何父破產後性情變何父之後性情大變,嚴格監管女兒的男友,尤其不喜歡她們與圈中人拍拖,反而想找一位超級富豪,幫到屋企經濟的男人做未來女婿。據聞周子揚與傲兒一直是真心相愛,周子揚為𠱁何父,每逢大時大節都會送禮到何家,惟何父覺得他家境「唔達標」,連見家長機會都冇。相愛不能愛,令傲兒終日以淚洗面,最終於3個月前向周子揚提出分手,結束一年情。

周子揚昨在電話中坦承今年9月分手:「係,每次我哋俾人影到,Lily嘅爹哋都會極力去提出要我哋分開,惟有順應佢爹哋,尊重佢。」周子揚還驚爆被何家苛索每月6位數的生活費,可惜自己冇能力,他說:「GiGi(何傲芝)曾親口提出問我攞10萬至20萬每月生活費畀佢屋企,如果畀唔到,就唔使同Lily再繼續拍拖;佢哋屋企又曾經有啲稅務問題,問過我攞20幾萬,我有諗過努力搵錢,或去做借貸幫佢哋,但同屋企人商量後覺得奇怪,所以拒絕咗。」



■周子揚拒向何家月付20萬生活費,最終與傲兒分手。 資料圖片



■何世根盼兩女兒傲芝(右)和傲兒能嫁個有錢人。

強調二人真心相愛問周子揚分手是否與林建名有關?他似有難言之隱說:「主要係何父畀壓力Lily,我知道林生冇畀壓力,我相信我哋係真心相愛,好可惜根本有啲問題係解決唔到,我個人點解決箒?咁複雜。」另有傳周子揚經常夜蒲媾女導致分手,他昨表示好冤枉:「之前冇正式交代分手,我𠵱家單身,同朋友聚會好正常;但我好肯定同Lily一齊時好專一,真係有諗過搵多啲錢幫佢屋企,達到佢爹哋要求。」林建名則至截稿前仍未回覆。

日前傲兒為本報拍攝聖誕專輯,透露今個聖誕節已回復單身:「我會同同事開大食會,以前會約埋苟芸慧同陳敏之過,希望今年都有時間一齊開party。」她自爆曾經收過男同學親手織的頸巾:「可惜嗰陣拒絕咗,但諗番都好sweet。」她謂明年會專心工作,不談戀愛:「轉戰樂壇唔想偷懶,以前喺電視台只要做好自己本份就得,𠵱家好多嘢要自己落手落腳,唔係就會少咗機會。」

採訪:嵐山、盧妹

場地提供:MegaBox

化妝:Joico of Gingko Makeup

髮型:Steve of HAiR



■何傲兒早前簽約成林建名旗下,被網民取笑「下嫁」林建名。資料圖片


鍾意就快D Share啦!