網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月25日 星期五

張明偉:張明偉撐何傲芝 插「周先生」居心叵測 __,何傲芝,

張明偉意有所指咁話「周先生」刻意製造不實嘅報道,佢坦言考慮咗好耐先打呢篇文,希望件事快啲完!何傲芝(右)、何傲兒(資料圖片)next1/1pre周子揚、何傲兒(資料圖片)next1/1pre尋晚藝人周子揚表示與何傲兒(Lily)早喺9月已分手,言談間指有人苛索金錢。身為何傲兒家姐何傲芝(Gigi)的緋聞男友張明偉就在facebook意有所指咁留言:「MerryChristmasEveryone!這 ...


張明偉意有所指咁話「周先生」刻意製造不實嘅報道,佢坦言考慮咗好耐先打呢篇文,希望件事快啲完!何傲芝(右)、何傲兒(資料圖片)

next 1/1 pre

周子揚、何傲兒(資料圖片)

next 1/1 pre

尋晚藝人周子揚表示與何傲兒(Lily)早喺9月已分手,言談間指有人苛索金錢。

身為何傲兒家姐何傲芝(Gigi)的緋聞男友張明偉就在facebook意有所指咁留言:「Merry Christmas Everyone!這幾個月發生了很多事,作為周先生同傲芝傲兒嘅共同朋友,我實在對周先生嘅言行非常失望。我認識嘅傲芝傲兒,都係刻苦工作嘅人,絕對有能力自給自足,唔會貪任何人一分一毫,男友亦唔例外。而本人亦跟何家從來沒有金錢上嘅來往。周先生喺喜慶節日刻意製造不實嘅報道,傷害朋友,有失風度之餘實在居心叵測。希望事件盡快告一段落。」

張明偉接受《東網》電話訪問時表示:「其實我都係考慮咗好耐先打呢篇文出嚟,我唔係想針對任何人,我都係平心而論咁講番件事出嚟,我都希望件事快啲平息。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!