網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月15日 星期二

秋生3萬票登基嗌加片酬 __,秋生,黃秋生,

秋生於影、視、劇界攞過男主角獎,贏出「大滿貫」連自己都話巴閉!
秋生3萬票登基嗌加片酬視帝、后終於出爐,分別由黃秋生與胡定欣「開齋」稱帝封后,據知賽前全民票數十分緊湊,連TVB內部投票亦未能達致共識,無綫最後決定根據全民投票結果來選出視帝、后,結果秋生以萬多票力壓陳展鵬封帝,胡定欣則以千多票險勝田蕊妮。「男配角」韋家雄,獲東網網民關注其得獎報道,東網粉絲讚好合共過萬Like。秋生於影、視、劇界攞過男主角獎,贏出「大滿貫」連自己都話巴閉!無綫《萬千星輝頒獎典禮2 ...


秋生3萬票登基嗌加片酬

視帝、后終於出爐,分別由黃秋生與胡定欣「開齋」稱帝封后,據知賽前全民票數十分緊湊,連TVB內部投票亦未能達致共識,無綫最後決定根據全民投票結果來選出視帝、后,結果秋生以萬多票力壓陳展鵬封帝,胡定欣則以千多票險勝田蕊妮。「男配角」韋家雄,獲東網網民關注其得獎報道,東網粉絲讚好合共過萬Like。

無綫《萬千星輝頒獎典禮2015》前晚圓滿結束,賽前吸引近10萬觀眾投票,票數逾58萬票!由全民投票及TVB評委會各佔50%票數選出的視帝、后大戰中,據知各前列候選人票數一直十分接近,爭持不下,但到截票前觀眾踴躍投票,票數急增數萬票而令形勢明朗化,最終全民投票部分由黃秋生以三萬多票成為票王,拋離陳展鵬萬多票,第三位則是陳豪。視后胡定欣則搶得近兩萬票,險勝第二位的田蕊妮千多票,第三位則是汪明荃。視帝、后於全民投票部分鬥得難分難解,連TVB評委會內部投票亦各持己見,經多番討論亦未能達致共識,評委會最後決定尊重民意,由全民投票結果選出視帝、后。

「第一次覺咁巴閉」

頒獎禮全晚平均收視29點,最高一刻則是宣布秋生勇奪視帝,高達35點!秋生得獎後接受訪問時坦言,初登視帝寶座令他戲癮更濃,不排除再拍無綫劇:「同工作人員合作得好開心,但我哋有啲條件,唔似後生咁捱得。(唔想出埠?)係紙杯都要寫清楚呀!」曾奪影帝與舞台劇最佳男主角的秋生擸埋視帝,會否覺得贏得大滿貫?他笑說:「舞台劇獎就唔記得喇!(下個係奧斯卡?)梗係(點慶祝?)要早瞓呀!要排舞台劇,畀自己瞓晏少少。」提到台上有感而發講到梅艷芳遺物被拍賣,秋生說:「其實唔形容為內衣,將佢形容為舞衣得唔得呀?仲有好多獎都好有紀念價值,證明演員努力同對社會付出,係值得尊重!(頒獎畀陳凱琳時佢好緊張?)我仲驚啊!如果到時唔係佢得獎,我驚佢會喊,以為我又整鬼佢!」

秋生賽後獲「女神」陳煒送花獻吻,冧晒!
  • 秋生賽後獲「女神」陳煒送花獻吻,冧晒!
韋家雄自言靠秋生奪男配角獎,希望再能合作。
  • 韋家雄自言靠秋生奪男配角獎,希望再能合作。
韋家雄與《梟》劇台前幕後打邊爐慶功。
  • 韋家雄與《梟》劇台前幕後打邊爐慶功。
秋生昨日出席綵排,獲蘇玉華「吻賀」。
  • 秋生昨日出席綵排,獲蘇玉華「吻賀」。

昨日,出爐視帝秋生與蘇玉華等繼續為舞台劇綵排,席上開香檳慶祝。秋生表示凌晨4時才回到家,完騷後只在街邊食麵「醫肚」,身兼影帝、視帝與劇帝的他笑說:「巴閉呀!三元及第,第一次覺得咁巴閉,真係要多謝無綫。(陳展鵬失獎不悅?)係咪佢Cool咋!我就覺得係有型,佢有恭喜我,好大體。(再拍劇?)唔排除可能性,但片酬要添啲。(網民要求公開票數?)每個比賽有唔同嘅評審準則,冇絕對嘅公平。」而《梟雄》拍檔蘇玉華對劇集成大贏家感美滿。

台前幕後慶功去「滾」

至於在無綫捱足20年的韋家雄終憑《梟》劇贏得「最佳男配角」,他領獎時全台藝人振奮,不斷上前與他擁抱及握手,連《東網》網民亦十分關注他的得獎報道,點擊率爆升之餘,還獲得逾萬個Like!對於得獎,家雄認為秋生功不可沒,因對方不時在訪問中讚其演技,而令他的演出受關注。問到會否覺得獎項來得太遲?他笑說:「唔會,好過唔嚟!」問到秋生哪一句說話改變了他?在旁的秋生即笑着搶答:「我問佢Canteen喺邊!其實佢潛力好大,有咁大潛力冇畀人睇到,做咩要左掩右掩?有咩嘢要畀人睇先得,唔好收埋。」得獎後,家雄與《梟》劇台前幕後包括監製王心慰、梁琤及楊明等打邊爐慶功,他希望能與秋生再合作,稍後亦會請對方食飯。梁琤則希望《梟》劇開前傳,食飯時大家還討論前傳故事的設計。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!