網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月6日 星期日

【有相】林志穎孖仔今早出世 各重5.8磅 __,林志穎,

恭喜恭喜!41歲嘅林志穎再為人父,老婆陳若儀今早10點,喺台北剖腹產雙胞胎囝囝!據台灣《蘋果》報道,哥哥重5.82磅,出世嗰陣喊得好有力氣,而且喺媽媽個肚裡面嗰陣就已經係咁踢呀踢;弟弟就重5.81磅,比較乖豬啲,兩兄弟個樣唔一樣,係異卵雙胞胎。林志穎呢個好爸爸好老公,當然有陪產。今次老婆大人一口氣為家裡添了兩個男丁,林志穎好興奮咁話:「老婆辛苦了!」至於幫孖B改名,林志穎話傷透腦筋,仲搵鍾麗緹同張 ...




其他影片:>>






恭喜恭喜!41歲嘅林志穎再為人父,老婆陳若儀今早10點,喺台北剖腹產雙胞胎囝囝!

據台灣《蘋果》報道,哥哥重5.82磅,出世嗰陣喊得好有力氣,而且喺媽媽個肚裡面嗰陣就已經係咁踢呀踢;弟弟就重5.81磅,比較乖豬啲,兩兄弟個樣唔一樣,係異卵雙胞胎。

林志穎呢個好爸爸好老公,當然有陪產。今次老婆大人一口氣為家裡添了兩個男丁,林志穎好興奮咁話:「老婆辛苦了!」

至於幫孖B改名,林志穎話傷透腦筋,仲搵鍾麗緹同張栢芝做顧問,最後綜合大家意見,哥哥叫做Jenson、弟弟叫Kyson,J同K分別係林志穎同太太英文名(即Jimmy同Kelly字頭)。

屋企突然多咗對孖B,哥哥Kimi都擔心會搶fo失寵0架,不過林志穎承諾囝囝話:「爸比會一直陪你玩」,又向佢講解做哥哥嘅責任,依家Kimi反而好期待BB返屋企,由佢呢個大哥哥照顧呢。

鍾意就快D Share啦!