網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月6日 星期日

【咁港媽感受呢?】陳浩民心痛大陸妻挺肚呆等:有冇加快處理? __,大陸,陳浩民,中國,

唔知遲啲陳浩民幫啲小朋友搵學位,又會唔會叫人諗下感受呢?真係,大肚婆感受真係要諗,咁香港啲大肚媽媽嘅感受又有邊個諗呢?來自湖南、喺長沙同陳浩民註冊結婚,之後四年生咗四個嘅蔣麗莎,今日就喺微博訴苦:「下飛機帶個孩子又被帶到入境處審問,我這4年來已經把這裏混成了半個家,經常被請過來…都不明白了,為甚麼每次都會這麼麻煩,等了100個多分鐘,還在無望等待…真心身心疲憊,奔潰…都要生第四個孩子了,難道我還會 ...


唔知遲啲陳浩民幫啲小朋友搵學位,又會唔會叫人諗下感受呢?
真係,大肚婆感受真係要諗,咁香港啲大肚媽媽嘅感受又有邊個諗呢?

來自湖南、喺長沙同陳浩民註冊結婚,之後四年生咗四個嘅蔣麗莎,今日就喺微博訴苦:「下飛機帶個孩子又被帶到入境處審問,我這4年來已經把這裏混成了半個家,經常被請過來…都不明白了,為甚麼每次都會這麼麻煩,等了100個多分鐘,還在無望等待…真心身心疲憊,奔潰…都要生第四個孩子了,難道我還會假結婚嗎?這效率太低了!陳浩民benny 不明白這是甚麼制度?」

而蔣麗莎老公陳浩民今日就同記者話:「香港海關依法行政我尊重,但我更心痛老婆面對咁情況,大肚婆一定好緊張,大家有冇諗到佢坐喺度兩個鐘嘅感受,到時如果因為緊張出咗乜事,相信大家係唔想見到。所以我希望相關人士可正視呢個問題,有冇更快捷處理呢啲case,而唔係每次困住太太最少一個鐘,我呢5年兩公婆成日都講住生小朋友,點會仲假結婚,仲假,唔係嘛!」

孕婦的身體情況確是需要小心關注,人人平等。陳浩民心痛單非妻,港人又何嘗不是心痛飽受雙非單非湧入、BB未出世就要與之爭床位爭奶粉爭學位的港媽?「有幸」爭到床位卻要瞓喺走廊,生活所需樣樣都要撲,未知陳浩民又有冇諗過港媽的感受?

鍾意就快D Share啦!