網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月6日 星期日

晒有郭富城呵住 Moka發聲明話冇劈腿 __,Moka,方媛,郭富城,

郭富城破天荒公開戀情,新城嫂Moka自然成為全城焦點,即時俾人大起底,仲爆出城城原來做咗三個月小三嘅傳聞,Moka驚死城嫂地位不保,急急腳發聲明澄清呀!今日晨早五點左右,Moka喺自己微博發聲明,其中寫到「我是在完全自由單身的情況下與郭先生相處的,我個人認為這對我及郭先生都是起碼的尊重。」事緣係有人爆七月同城城開始嘅Moka原來喺十月十五日先同前任男友分手,城城變相做人第三者,咁樣傳出嚟,城城顏面 ...






其他影片:>>






郭富城破天荒公開戀情,新城嫂Moka自然成為全城焦點,即時俾人大起底,仲爆出城城原來做咗三個月小三嘅傳聞,Moka驚死城嫂地位不保,急急腳發聲明澄清呀!

今日晨早五點左右,Moka喺自己微博發聲明,其中寫到「我是在完全自由單身的情況下與郭先生相處的,我個人認為這對我及郭先生都是起碼的尊重。」事緣係有人爆七月同城城開始嘅Moka原來喺十月十五日先同前任男友分手,城城變相做人第三者,咁樣傳出嚟,城城顏面何存?城嫂梗係要做嘢Moka仲喺微博高調多謝城城對佢嘅呵護同信任,字裡行間不斷強調自己有幾得竉,明晒「城嫂」地位穩如泰山。

至於被揭漏夜鬼祟刪除千幾條微博,Moka就話只係唔想造成不必要嘅困擾喎,諷刺嘅係最後Moka話真心希望人與人之間多一些真誠,真誠又要刪微博,睇唔到當冇發生過?咁叫真誠?媽,我好亂呀!
鍾意就快D Share啦!