網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月30日 星期三

撬牆腳】賣甩劉珮玥 陳瀅何猷亨遊日本 __,陳瀅,猷亨,何猷亨,

對於一眾巴來說,想擁有陳瀅的話,買佢本寫真番屋企就得。要私有化陳瀅,就要有何猷亨咁上下家底先可以啦!有留意開陳瀅新聞嘅都知道,佢老友劉珮玥之前係同何猷亨一齊,點解何猷亨嘅另一半又變咗陳瀅? 本週日(二十七日),陳瀅同鄭俊弘出席活動時,冧爆透露剛由北海道回來。專登飛去札幌滑雪過聖誕的何猷亨和陳瀅,在BoxingDay(二十六日)返到香港,凌晨十二時,又眼鏡又口罩的陳瀅,推住兩車滿滿的行李,現身機場入 ...






其他影片:>>






對於一眾巴來說,想擁有陳瀅的話,買佢本寫真番屋企就得。要私有化陳瀅,就要有何猷亨咁上下家底先可以啦!

有留意開陳瀅新聞嘅都知道,佢老友劉珮玥之前係同何猷亨一齊,點解何猷亨嘅另一半又變咗陳瀅? 本週日( 二十七日),陳瀅同鄭俊弘出席活動時,冧爆透露剛由北海道回來。專登飛去札幌滑雪過聖誕的何猷亨和陳瀅,在B o x i n gD a y( 二十六日)返到香港,凌晨十二時,又眼鏡又口罩的陳瀅,推住兩車滿滿的行李,現身機場入境大堂,所有搬搬抬抬,男友一手包辦,兩人前往停車場取車後,何猷亨充當司機,親自送陳瀅返回君臨天下。

鍾意就快D Share啦!