網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月30日 星期三

MK味濃 太 MK英文差 李佳芯被張曦雯亂入搶律師戲 [FACE - 449] __,張曦雯,李佳芯,MF,

李佳芯有機會做男神方中信徒弟扮律師,但可惜珍姐覺得英文唔多掂,搞到有機會俾張曦雯亂入!真面目MK味濃 太MK英文差 李佳芯被張曦雯亂入搶律師戲大台舊人買少見少,新紮藝人梗係趁機爭寵上位啦,尤其首選係跟住余詠珊由cable過大台嗰班啦!好似做開主持嘅李佳芯,加入大台拍劇1年就已經喺最近開拍的《律政強人》做女一,騎住黃智雯好威威!諗住兩個女仔玩晒套戲,但珍姐忽然覺得李佳芯太MK唔似律師,空降從明珠台做 ...


李佳芯有機會做男神方中信徒弟扮律師,但可惜珍姐覺得英文唔多掂,搞到有機會俾張曦雯亂入!真面目MK味濃 太MK英文差 李佳芯被張曦雯亂入搶律師戲大台舊人買少見少,新紮藝人梗係趁機爭寵上位啦,尤其首選係跟住余詠珊由cable過大台嗰班好似做開主持嘅李佳芯,加入大台拍劇1年就已經喺最近開拍的《律政強人》做女一,騎住黃智雯好威威!諗住兩個女仔玩晒套戲,但珍姐忽然覺得李佳芯太MK唔似律師,空降從明珠台做 ...


李佳芯有機會做男神方中信徒弟扮律師,但可惜珍姐覺得英文唔多掂,搞到有機會俾張曦雯亂入!

真面目

MK味濃 太 MK英文差 李佳芯被張曦雯亂入搶律師戲

大台舊人買少見少,新紮藝人梗係趁機爭寵上位啦,尤其首選係跟住余詠珊由 cable過大台嗰班好似做開主持嘅李佳芯,加入大台拍劇 1年就已經喺最近開拍的《律政強人》做女一,騎住黃智雯好威威!

諗住兩個女仔玩晒套戲,但珍姐忽然覺得李佳芯太 MK唔似律師,空降從明珠台做開主持嘅張曦雯亂入《律》劇,明顯想分薄余黨嘅李佳芯

啱啱開拍嘅《律政強人》有智叔廖啟智、方中信呢啲卡士算係咁啦,智叔同方 Sir點鬥法就要等下,𠵱家睇住班女角鬥住先。

咪劇本

早前在灣仔拍外景,李佳芯都有努力睇劇本,始終成班老戲骨,唔可以太失禮嘅!

之後李佳芯同劉丹對戲,一樣交足功課!

姣秘書升呢

關二嫂黃智雯嘅演技話晒曾經被觀眾大讚,但最近已經冇乜機會做女一,據知黃智雯喺《律政強人》再次要做女二,女一竟然只係拍咗劇 1年多啲嘅李佳芯,之前在《波士早晨》做姣秘書,到今次喺劇中戲份最重,同黃智雯同樣飾演律師,二人分別係智叔同方中信呢對死對頭嘅徒弟。

李佳芯原名李嘉馨,在有線年代做過主播同節目主持,算係 Cable當紅主播之一。

12年華姐冠軍,張曦雯小學 4年級開始就由香港移民過美國,英文真係超流利,難得被珍姐睇中離開明珠台,張曦雯亦好興奮勁同方中信合照。(網上圖片)

8月時返芝加哥度假,張曦雯更大晒三點式,大台姐仔好少見。(網上圖片)

「戲份好平均!」

不過律師呢啲專業唔係話演就演,據知高層珍姐曾勵珍十分擔心兩個女角冇說服力,所以搵咗喺明珠台做主持嘅張曦雯加入,同樣飾演律師兼李佳芯死黨。有傳珍姐覺得李佳芯同黃智雯英文未夠班,而華姐出身嘅張曦雯無論身形同英語水平都似樣好多,因此佢戲份都會好突出。

對於劇份被分薄,李佳芯就話:「劇本太約出到一半啦,我睇就覺得大家嘅戲份都好平均㗎!可能編劇風格係咁啦,所以冇乜邊個戲份特別重!」即係話自己戲份仲好多,唔怕多隻鬼囉!

反而黃智雯就冇放拍劇相,只 po在頒獎禮同一班一線花旦合照。(網上圖片)

李佳芯早前拍《波士早晨》飾演姣精,再之前在《名門暗戰》又要色誘岳華,一時間好難洗甩姣味。

加入大台後,李佳芯在《學是學非》孖住黃心穎上位,一年多啲已經可以做女一,心穎 BB都未得呀!

進擊張秀文 自豪賣奶

李佳芯靠姣上到位,另一小花張秀文就擺明專賣大奶,早前在《進擊昇龍道》就浸浴任睇,到上週《這個聖誕不太冷》更加係唔怕嚴寒晒咪,為脫貧,張秀文好努力。

野外露出

一件宮廷裝,其餘三人好密實,係得張秀文特別出眾,梁嘉琪都忍唔住叫攝影師影佢!

電視畫面

電視畫面

電視畫面

3D天使

之後去到雪地,張秀文又心口仆落雪地扮天使,更好自豪地說:「真係凹咗落去㗎!」着得密實一樣賣到咪!

採訪、撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!