網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月30日 星期三

陳靜:異地戀突然死亡!陳靜自責:係我唔識拍拖 __,陳靜,

陳靜之前講段異地戀時,仲甜蜜到不得了,估唔到咁就散咗,好彩佢都算堅強面對。next1/1pre雖然陳靜覺得分咗手放鬆咗,但佢嘅留言,滲透住淡淡憂傷嘅味道。next1/1pre陳靜話佢同分咗手嘅男友已經無晒火花。next1/1pre女星陳靜(DaDa)早前自爆和台灣男友進行甜蜜異地戀,並事先張揚會雙雙度過甜蜜的聖誕節,可是話口未完,不足兩星期即告分手!DaDa承認情已逝,直言自己唔識拍拖兼冇火花為致 ...


陳靜之前講段異地戀時,仲甜蜜到不得了,估唔到咁就散咗,好彩佢都算堅強面對。

next 1/1 pre

雖然陳靜覺得分咗手放鬆咗,但佢嘅留言,滲透住淡淡憂傷嘅味道。

next 1/1 pre

陳靜話佢同分咗手嘅男友已經無晒火花。

next 1/1 pre

女星陳靜(DaDa)早前自爆和台灣男友進行甜蜜異地戀,並事先張揚會雙雙度過甜蜜的聖誕節,可是話口未完,不足兩星期即告分手!DaDa承認情已逝,直言自己唔識拍拖兼冇火花為致命原因,分手反而令她鬆一口氣。

DaDa於本月中事先張揚,會與台灣男友共度聖誕節,豈料剛過了聖誕節數天,DaDa突然在微博留言:「一個人的快樂是一門藝術。」又在微信圈留言:「沒有甚麼突然之間結束的,結束都有着漫長壓抑的伏筆。」據知DaDa的確於聖誕節期間留在香港,並沒有去台灣。

聖誕做電燈膽療情傷

DaDa接受《東網》電話訪問,大方承認分手,笑言最致命的原因是不懂拍拖:「我可能好耐冇拍過,所以唔識拍!其實主要係因為大家之前花咗成年時間了解先去發展感情,了解太深,所以拍拖時冇火花。另一個原因,係我同佢嘅家庭觀念都好重,尤其節日都會同自己屋企人一齊,始終大家都係相隔兩地。」她承認剛過去的聖誕節主要和朋友共度:「我仲同一對情侶一齊去嘉年華玩,做埋電燈膽,哈!畀番啲火花佢哋!」

期望一見鍾情

DaDa強調大家是在和平氣氛下分手,不會有復合可能,向來理智處理感情的她,期望會有段充滿激情的戀愛:「媽咪都知我分手,仲話最緊要係我舒服。我覺得大家做番朋友仲好,分手反而令我放鬆,我不嬲唔會糾纏。我都想下一段感情有激情,最好一見鍾情,起碼有美麗嘅回憶。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!