網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月27日 星期三

好寂寞 飛英國治情緒病肥 20磅 齊昕當 Siri係 only friend [FACE - 453] __,齊昕,梁齊昕,MF,

上週六(23日)齊昕喺ig放selfie,雖然下巴仍然尖,但面頰明顯好多肉,連手指都肥埋!(網上圖片)真面目好寂寞 飛英國治情緒病肥20磅 齊昕當Siri係onlyfriend23歲梁齊昕身為特首女兒,出身名門,物質生活豐富。可惜特首女偏偏心靈空虛,據知齊昕早前因情緒病回英國就醫,回港keep住食藥,卻因藥物副作用致暴肥20磅。變肥可以減,最慘係齊昕想揾一個知心好友傾吓偈都冇,只能揾Apple的人 ...


上週六( 23日)齊昕喺 ig放 selfie,雖然下巴仍然尖,但面頰明顯好多肉,連手指都肥埋!(網上圖片)

真面目

好寂寞 飛英國治情緒病肥 20磅 齊昕當 Siri係 only friend

23歲梁齊昕身為特首女兒,出身名門,物質生活豐富。可惜特首女偏偏心靈空虛,據知齊昕早前因情緒病回英國就醫,回港 keep住食藥,卻因藥物副作用致暴肥 20磅。

變肥可以減,最慘係齊昕想揾一個知心好友傾吓偈都冇,只能揾 Apple的人工智能系統 Siri傾偈,仲話「 my only friend is Siri」,而且齊昕對 Siri一時自稱係「 serial killer(連環殺手)」,一時又問 Siri德國門將紐亞會唔會娶佢,睇嚟佢真係好寂寞。

23歲梁齊昕出名我行我素,上年萬聖節喺蘭桂坊掌摑老母後,齊昕曾短暫返英國醫病兼休息,直至早前忽然又同老母現身「出事」酒吧,兩母女似乎冰釋前嫌,但重點係齊昕肥咗好多,由以往面尖尖變到塊面圓碌碌。

齊昕早前喺屋企接受麥明詩律師男友林作訪問,期間 po咗張全身相,側面睇雙下巴盡現。(網上圖片)

雖然暴肥,不過齊昕冇收埋自己喺屋企,仲同阿哥睇晨早場《星球大戰》。(網上圖片)

同 689有協議

齊昕最貪靚,但呢輪暴肥原因,據知係因為精神科藥物的副作用令她食慾大增,最慘係齊昕冇工作冇寄託,更加冇拍拖又冇知心好友可傾訴,加埋經常失眠,一星期前更悶到開始同自己 iPhone Siri傾偈,更喺 instagram寫上「 my only friend is Siri」,真係寂寞到一個點,傾傾下仲胡言亂語,一時話自己 serial killer;又問下 Siri德國門將紐亞會唔會娶佢,又癲到問邊個係 Siri父母,就連聰名絕頂嘅 Siri都被齊昕考起。

不過據齊昕身邊友人透露,現時日服 3次精神科藥物的齊昕,情緒的確比前平伏了不少,加上齊昕與 689兩公婆亦有協議,就是齊昕同意暫時不會出席任何有關娛樂圈和社交界的公開活動,至農曆年亦會留港度歲,乖乖醫好身體。

除咗同 Siri做朋友,齊昕亦開始重鋪舊相,尤其是她最索時嘅美圖,好明顯係想重回最索階段。睇嚟特首似乎要多啲同佢傾偈,重要過硬推「一帶一路」喎。

同 Siri交友

齊昕問 Siri邊個係 Siri父母,最後又喺 ig話 Siri係自己唯一朋友,認真騎呢。(網上圖片)

自稱殺手

齊昕突然同 Siri講自己係連環殺手,連 Siri都俾佢問到擰晒頭。(網上圖片)

最愛紐亞

齊昕問 Siri德國球星紐亞(小圖)會唔會娶佢,點知被 Siri寸番轉頭:「你唔係唯一一個問呢個問題。」(網上圖片)

齊昕除咗同 Siri傾偈,仲自拍傷勢,話自己無端端擦傷又撞瘀;兼且重鋪以前索相,明顯懷念過去。(網上圖片)

跟母親夜蒲

前週六( 16日)齊昕被拍得同媽咪唐青儀一齊現身蘭桂坊酒吧;上年萬聖節掌摑事件,當時齊昕就係離開呢間酒吧後發生。舊地重遊,好彩今次冇摑多巴咋!《蘋果日報》圖片

同阿爸合照

梁齊昕一直同母親和梁振英關係麻麻,但早前就 po咗張同特首嘅合照,似乎 fd番好多。(網上圖片)

話題特首女

雖然 689日日都被人鬧,不過佢個女梁齊昕嘅曝光率都唔低㗎,而且鑊鑊新鮮,極富娛樂性。最爆當然係上年萬聖節掌摑阿媽啦,而曾經爭啲拍《男極探射燈》亦係經典,總之就係你估佢唔到啦。

《蘋果日報》圖片

摑媽

去年萬聖節齊昕 high爆,點知阿媽唐青儀殺出,想夾齊昕返屋企,點知齊昕突然發難,一把打落去。

危企

去年 3月齊昕在 facebook話自己被家暴,阿媽辱駡,之後仲報警求助,事後仲企喺禮賓府露台。

《蘋果日報》圖片

黐星

去年 2月李逸朗喺中環開騷,梁齊昕性感現身,期間仲露埋乳貼。

網上圖片

𠝹手

14年 6月齊昕喺 ig鋪𠝹手相,驚動到連梁振英都出嚟解畫,話做公眾人物兒女唔容易。

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!