網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月27日 星期三

45歲小儀dry足5年患抑鬱? 森美爆佢捱唔住 __,森美,小儀,



其他影片:>>






現年45歲嘅小儀甩拖dry足5年,最近幫大台拍劇做擔正,昨日有周刊爆佢有抑鬱,要日日扮開心去宣傳,又話佢疑有抑鬱症,要睇森美個醫生!據報道稱,小儀自從5年前慘被出版社CEO飛甩,因為小儀要兼顧電台及拍劇兩份工,休息不足,加上壓力大,所以疑有抑鬱需要求醫,由於森美早年都患上抑鬱,要靠藥物同信仰,令個病痊癒。報道又爆,小儀早前求醫,病情已有好轉,目前生活都係獨來獨往,周刊早前都有問過森美,佢就話有時人 ...


現年45歲嘅小儀甩拖dry足5年,最近幫大台拍劇做擔正,昨日有周刊爆佢有抑鬱,要日日扮開心去宣傳,又話佢疑有抑鬱症,要睇森美個醫生!

據報道稱,小儀自從5年前慘被出版社CEO飛甩,因為小儀要兼顧電台及拍劇兩份工,休息不足,加上壓力大,所以疑有抑鬱需要求醫,由於森美早年都患上抑鬱,要靠藥物同信仰,令個病痊癒。

報道又爆,小儀早前求醫,病情已有好轉,目前生活都係獨來獨往,周刊早前都有問過森美,佢就話有時人哋演員拍到凌晨都可以返去瞓幾個鐘,但小儀又要返電台,跟手又去拍外景,森美都話有聽過小儀呻辛苦,捱唔住,但森美認為小儀個人樂觀,冇抑鬱,又指小儀已經睇化咗,冇話45歲一定要嫁,小儀身邊都有好多男性朋友。

而小儀都喺微博回應稱太好笑,話佢有抑鬱,續道:「但講到底又係話我因為冇拖拍而抑鬱!抑唔抑呢唔係自己話或佢哋話,要醫生講至信!其實,如果想我冇佢哋所謂嘅『抑鬱』,你哋肯講真嘢,唔好屈我,我就冇事㗎嘞!」


鍾意就快D Share啦!