網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月27日 星期三

周永恒轉軚 認戀爆乳新歡 __,周永恒,

周永恒突然轉軚認戀Cherie,不想對方受千夫所指。next1/1preO.M.G爆乳成員黃芊詠(Cherie)next1/1preCherie身材火辣!next1/1pre周永恒表示不同意阿Yu提出的撫養權條件,並非刻意留難拒離婚。next1/1pre兩人因同樣是音樂狂熱分子,加上兩人同一宗教,自然撻着變成戀人。next1/1pre好Sweet啊。next1/1pre趙頌茹(阿Yu)next1/ ...


周永恒突然轉軚認戀Cherie,不想對方受千夫所指。

next 1/1 pre

O.M.G爆乳成員黃芊詠(Cherie)

next 1/1 pre

Cherie身材火辣!

next 1/1 pre

周永恒表示不同意阿Yu提出的撫養權條件,並非刻意留難拒離婚。

next 1/1 pre

兩人因同樣是音樂狂熱分子,加上兩人同一宗教,自然撻着變成戀人。

next 1/1 pre

好Sweet啊。

next 1/1 pre

趙頌茹(阿Yu)

next 1/1 pre

現年31歲的歌手周永恒(Roy)因跟𡃁模劉依靜鬧婚外情及發生家暴事件,正跟趙頌茹(阿Yu)分居中,繼日前阿Yu踢爆Roy不肯離婚後,近日又傳出他搭上只得23歲、擁有34C身材的女子組合O.M.G爆乳成員黃芊詠(Cherie)。昨日曾否認緋聞的Roy,今日接受《東網》獨家訪問時又轉口風,坦承跟Cherie相戀:「我哋開始咗個幾、兩個月,之前唔想公開係因為唔想咁多新聞,但又唔忍心佢畀阿媽鬧,承受好大壓力,所以依家認拍拖。」

唔同意離婚條件

問到是否同居?Roy避談只反問:「依家咩時代呀?」當追問如何開始?他透露早前跟劉依靜分手後情緒低落,擔任Cherie新歌監製時幸得對方開解,共同度艱苦日子,讚女友同樣是音樂狂熱分子,加上兩人同一宗教,自然撻着變成戀人。

至於與阿Yu的離婚手續尚未完成,如今又有新戀情,可會怕招非議?Roy說:「啲網民係唔係都鬧㗎」他更強調並非不想離婚,而是阿Yu提出的條件不能接受:「我唔係同佢爭女,只係想共同撫養,但佢透過律師話兩個女嘅撫養權歸佢,我可唔可以見兩個女全由佢決定,我唔接受囉!佢對我只有恨,唔係為兩個女好。(即係唔離婚?)唔係,只係因為兩個女而卡住咗。(贍養費有冇傾?)未傾到錢。」他認為現跟阿Yu與離婚沒分別,因已分居快兩年。

「婚書代表啲乜?」

至於Cherie接受訪問時被問到可會覺得Roy現時的身份相當尷尬?她豪氣說:「一紙婚書代表啲乜?」又指作風一向我行我素,不會理外界評論,當問愛Roy甚麼?她說:「冇呀!才華係其中之一囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!