網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月27日 星期三

劉嘉玲豪擲50萬朝聖包廂睇麥當娜 __,麥當娜,劉嘉玲,嘉玲,

早前已踏足過新濠影滙綜藝館的劉嘉玲,表示相當期待今次麥當娜的澳門站演唱會。
劉嘉玲豪擲50萬朝聖包廂睇麥當娜向來喜歡熱鬧的劉嘉玲,趁着樂壇天后麥當娜(Madonna)下月在澳門舉行演唱會,即豪擲50萬包下澳門新濠影滙綜藝館的豪華私人貴賓廂房,實行與眾同樂與朋友睇騷。不過,講到朋友名單,嘉玲就笑言暫時未決定得到,更「出口術」希望老公梁朝偉能夠與她一起朝聖!早前已踏足過新濠影滙綜藝館的劉嘉玲,表示相當期待今次麥當娜的澳門站演唱會。美國樂壇天后麥當娜近日忙於舉行《RebelHe ...


劉嘉玲豪擲50萬朝聖包廂睇麥當娜

向來喜歡熱鬧的劉嘉玲,趁着樂壇天后麥當娜(Madonna)下月在澳門舉行演唱會,即豪擲50萬包下澳門新濠影滙綜藝館的豪華私人貴賓廂房,實行與眾同樂與朋友睇騷。不過,講到朋友名單,嘉玲就笑言暫時未決定得到,更「出口術」希望老公梁朝偉能夠與她一起朝聖!

美國樂壇天后麥當娜近日忙於舉行《Rebel Heart Tour》世界巡迴演唱會,並將在下月20及21號移師澳門新濠影滙綜藝館,舉行一連兩場的演唱會,今次鑑於是她入行36年來首踏港澳地區,故一開售即出現撲飛熱潮,現時兩場都已全部售罄!

讚天后不斷求新

而身為影后級的劉嘉玲,面對麥當娜即化身歌迷,更豪擲五十萬包下豪華私人貴賓廂房欣賞麥當娜第一場演唱會,宴請一眾朋友,邊享受美食及美酒,邊欣賞麥當娜的精湛演出,實行集高貴與搖滾於一身!

今次嘉玲包下的貴賓廂只有二十個座位,相識滿天下的嘉玲,對於宴請朋友的名單暫時未決定得到,但當講到包廂睇演唱會,昨日剛下飛機的嘉玲,透過電話訪問大方承認此事,她說:「麥當娜係我當今最欣賞嘅女藝人,佢不斷咁求新、自強不息,啲演出好有新意,所以佢嚟澳門開演唱會,我唔可以錯過!(你識唔識佢?)冇同佢碰過面,唔認識佢,不過好想同朋友分享,所以都特登包廂同佢哋一齊睇演唱會。」

劉嘉玲與麥當娜擺埋同一個甫士。
  • 劉嘉玲與麥當娜擺埋同一個甫士。
劉嘉玲希望老公梁朝偉陪她睇騷。
  • 劉嘉玲希望老公梁朝偉陪她睇騷。

盼梁朝偉陪她睇騷

嘉玲又表示屆時老公梁朝偉未知會否一同出席,相信她希望老公可以陪她朝聖,她說:「未知佢呀,佢呢排要出外景拍戲,希望到時可以夾到一齊睇騷!」

講到今次麥當娜演唱會,嘉玲顯得十分雀躍,並表示非常期待,她說:「作為演員,我一向好尊重同欣賞舞台演出,明白台上演出係需要長時間練習同綵排,所以我相當期待,將會係充滿驚喜嘅晚上。」

採:名人組

文:專案組


鍾意就快D Share啦!