網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月22日 星期五

【秘撻3年】鄧智偉約法三章私藏高Ling __,高Ling,高海寧,

高Ling同鄧智偉為愛苗同前途,堅守約法三章,絕對唔會人前晒恩愛。next1/1pre高Ling做完嘢即刻着番件外套,請認住件外套!next1/1pre換埋衫褲就同助手行街,都係呢件外套。next1/1pre跟住食乳酪。next1/1pre放低女助手就單拖返愛巢,喺條街度唔戴口罩,臨返到屋企先戴返回罩同黑超。next1/1pre搵頭髮遮面先上樓,外套、褲同鞋都一樣,好難認妳唔出囉,高Ling!ne ...


高Ling同鄧智偉為愛苗同前途,堅守約法三章,絕對唔會人前晒恩愛。

next 1/1 pre

高Ling做完嘢即刻着番件外套,請認住件外套!

next 1/1 pre

換埋衫褲就同助手行街,都係呢件外套。

next 1/1 pre

跟住食乳酪。

next 1/1 pre

放低女助手就單拖返愛巢,喺條街度唔戴口罩,臨返到屋企先戴返回罩同黑超。

next 1/1 pre

搵頭髮遮面先上樓,外套、褲同鞋都一樣,好難認妳唔出囉,高Ling!

next 1/1 pre

高Ling喺愛巢係泊住客專用車位。

next 1/1 pre

隔幾日高Ling做完嘢跟有咁多人跟住。

next 1/1 pre

即刻同男助手一齊搭的士返「安全屋」。

next 1/1 pre

獨自上樓。

next 1/1 pre

另一邊廂,鄧智偉收到高Ling被人跟唔安全嘅消息,即刻走人唔敢返愛巢。

next 1/1 pre

18日高Ling喺愛巢出車去做嘢。

next 1/1 pre

同一班同事做完嘢見到有人跟。

next 1/1 pre

再次返「安全屋」避一避。

next 1/1 pre

臨上樓前仲有同記者揮手。

next 1/1 pre

高Ling生日,鄧智偉秘密返港。

next 1/1 pre

去到愛巢攞住一袋二袋上樓。

next 1/1 pre

笠口罩加帽同外套帽先上樓,真係夠晒安全。

next 1/1 pre

離港工作嘅鄧智偉,19日攞埋嘢食返歸畀高Ling。

next 1/1 pre

鄧智偉當日在微博上載11支玫瑰花的相片,代表「一心一意」,高Ling一定冧爆!

next 1/1 pre

2012年底,高Ling遭中傷被富豪包養,其實當時她已與鄧智偉相戀,卻又不能宣之於口,因而大感委屈於記者會爆喊。

next 1/1 pre

34D無綫咪神高海寧(高Ling)入行多年,感情看似一片空白,原來她一直密冚戀事,早與音樂才子鄧智偉秘撻3年,鬼祟同居!二人在馬鞍山天宇海秘築愛巢,為免東窗事發,誇張到約法三章!首先,絕不同步返歸,第二是易容Face-Off才上樓,第三是人前人後扮唔識!

高Ling每次被記者跟蹤,都會扮返旺角寓所,「娘家」當作「安全屋」,全天候保護「高鄧戀」!去年底兩口子人在美國,即使保密工夫做足,卻仍百密一疏「洩蜜」。惟女友生日大過天,在高Ling牛一正日(本月13日),戴晒「頭盔」笠兩頂帽的鄧智偉,買定禮物返愛巢「蜜蜜」慶祝,高Ling亦早已在愛巢守候,等拆愛郎禮物!

29歲咪神高海寧入行近8年,港姐出身的她擁34D人間「胸」器,天生一副女神Package,偏偏情史不多,2012年跟旅行社太子爺分手後,未幾在朋友介紹下,認識當時為無綫子公司「正視音樂」音樂總監、林峯御用監製、40歲鄧智偉,二人火速撻着,為免影響高Ling星途,加上鄧智偉是無綫高層,惟有密冚戀情。為方便拍拖,兩人一年前已發展至同居關係,礙於高Ling常被追訪,故二人約法三章,實行鬼祟同居,愛得低調!

緊守「有你冇我」

兩人早已在離市區偏遠的馬鞍山天宇海共築愛巢,每次返歸定必有你冇我玩前後腳,做到不被人知亦不被人見!為防穿煲,高Ling平日出街總是扮冇嘢,去年10月8日出席活動後便去食飯Shopping,同行的只是女助手,她全程指手畫腳Window Shopping,又邊行邊食乳酪,生活看似勁Dry,其後車女助手回電視城,再揸車離開。可是,高Ling並沒有返回旺角寓所,到沙田入油後便直駛馬鞍山天宇海,將近愛巢時,她即進入戒備Mode,停車在車內笠口罩,又架上眼鏡玩易容Face-Off,立即變Look,得咗!泊好車後再整裝一輪才下車,等𨋢時更以長髮遮面,非常謹慎!

被跟保持通話

為策安全,高Ling嫌易容還未夠,明知被記者追蹤,寧願斬腳趾避沙蟲都唔返愛巢!本月8日,高Ling出席活動後見有傳媒追訪,即行Plan B,搭的士送男工作人員離開後,便返回旺角寓所避風頭,女友通風報訊,當時身在灣仔的鄧智偉表現緊張,狂撳電話,就算「蛇咬」都誓不返回天宇海,以防愛巢曝光,兩人一直保持通話,玩遙遠控制。

密冚「高鄧戀」另一特色是絕不「同步」回家,就算要返,都一定前後腳!上周三(本月13日)是高Ling的29歲生日,戀情如何低調,鄧智偉都要陪女友慶生,惟他於本月11日透露會飛往韓國首爾,翌日深夜又在微博上載歎韓燒的照片,圖掩人耳目!但其實他在13日已人肉速遞回港,先返回位於九龍灣、與莊冬昕合資的公司交代公事,一身黑衣打扮的他本已戴帽,再笠「頭盔」戴上衞衣的帽子,貫徹與高Ling約法三章的其中一條:易容!然後由司機車回天宇海愛巢,只見他從車尾箱取出一袋二袋物品,明顯是為女友的生日做足準備,再頭耷耷走入電梯大堂,低調上樓跟高Ling甜蜜慶生,讓女友開心拆禮物……

返「娘家」泊時租車位

弔詭的是,高Ling當日只在社交網甫與好友陳智燊及宋熙年「伉儷」的慶生照,鄧智偉當日並沒有發過任何Post,翌日(14日)卻身在北京,以混淆視聽。至本周一,高Ling從天宇海揸車往深水埗宣傳新劇《愛情食物鏈》,活動後她心情大靚,與Fans合照亦有求必應,但眼見被記者跟實,無奈又要返回旺角「安全屋」!超級好戲的她為免記者起疑心,抵達「安全屋」大堂即向記者揮手,未幾再取車離開返回電視城,原來她於旺角寓所泊的只是時租車位,並非日常車位用戶,印證「安全屋」已非其日常居所。翌日下午約6時半,從北京回港的鄧智偉包到冚,抽住一袋二袋獨自返歸,高Ling例牌早十分鐘先回愛巢等候愛郎。而鄧智偉當日在微博上載11支玫瑰花的相片,代表「一心一意」,高Ling一定冧爆!

社交網互不關注

兩人相戀,充滿愛情密碼!去年底高Ling赴美國修讀短期演藝課程,遊遍洛杉磯及拉斯維加斯,當時鄧智偉其實已身在美國多日搞音樂,兩口子身在彼邦,因利乘便趁機拍拖,惟二人在社交網甫相異常小心,每一站都充滿暗號。除易容及前後腳返愛巢外,約法三章的最後一條便是人前人後扮唔識,即使與共同朋友聚會,兩人碰到面都會扮成陌路人,戀事愈少人知愈好,據知情人士透露:「佢哋拍拖只有好熟嘅親友先知,人前人後一定扮唔識,試過成班人出嚟食飯,一個東,一個西,偈都冇傾過,點會估到佢哋拍拖!」

錫到燶:任女友碌卡

其實高Ling於2012年底與富豪傳緋聞時,已跟當時仍效力無綫的鄧智偉相戀,難怪當日她開記者會哭訴否認,一副受盡委屈的樣子,原因是不能公開戀情之餘,更無端捲入富豪緋聞,所以喊爆!此外,外表冷酷的鄧智偉雖予人寸寸貢之感,實則外冷內熱,對高Ling好到暈,據知情人士說:「佢錫高Ling錫到燶,細心之餘又唔花弗,最緊要係尊重高Ling,對女友非常照顧,聽講仲出咗張卡畀女友任碌,加上又有才華,難怪高Ling咁鍾意佢!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!