掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

【真‧寒流】上大帽山被阻 惡女狂鬧阿Sir︰條命係我自己㗎 __,寒流,

為安全計,警方中午開始封鎖大帽山道,禁止市民上山。惟下午5時許,一對男女企圖上山,遭警員阻止。當中身穿粉紅色套裝的女子非常不滿,更取出手機對着警員,並大喝:「點解要限制人嘅自由?」警員即解釋指因為山上危險,勸籲兩人離去,惟該女子仍不罷休,語氣強硬地說︰「我哋有危險我哋會自己負責,條命係我哋自己㗎嘛」、「救人係你哋嘅職責」,警員雖多番解釋大帽山道已封鎖,她仍堅持要上山,還指警員「唔好咁nonsens ...




其他影片:>>






為安全計,警方中午開始封鎖大帽山道,禁止市民上山。惟下午5時許,一對男女企圖上山,遭警員阻止。當中身穿粉紅色套裝的女子非常不滿,更取出手機對着警員,並大喝:「點解要限制人嘅自由?」警員即解釋指因為山上危險,勸籲兩人離去,惟該女子仍不罷休,語氣強硬地說︰「我哋有危險我哋會自己負責,條命係我哋自己㗎嘛」、「救人係你哋嘅職責」,警員雖多番解釋大帽山道已封鎖, 她仍堅持要上山,還指警員「唔好咁nonsense(廢話)」最後警員向她發出警告,表示若越過封鎖線,有機會被拘捕,她聞言後未有再進一步行動。兩人見上山無望後,將怒氣轉向在旁拍攝的本報記者,她不斷挑釁「係咪記者?你哋嘅記者證呢?」本報記者未有理會,她仍堅持「我有權睇」,並下「戰書」說:「放上網睇吓邊個hitrate高?」離開期間,該對男女見有消防員不慎跣倒,竟然大聲取笑。想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!