網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月3日 星期四

周嘉儀唔敢拖男友行名店 [壹週刊 - 1356] __,周嘉儀,嘉儀,M1,

同你吟一吟周嘉儀唔敢拖男友行名店前無綫新聞部主播周嘉儀,年初承認同有個立法會議員兼全國政協老豆嘅林凱章拍拖後,自此,男友爹哋就俾傳媒追住問花邊新聞,開壞個頭,周嘉儀即刻笠水收聲。處於熱戀期,兩個每日幾乎一放工就見。有晚六點半放工時間,中環返工嘅周嘉儀同男友孖咇行街睇衫,不過只係去Zara同Topshop呢類中下價鋪頭,其他名店,一律過門不入。中環拍拖,冇遮冇掩,俾人影到買平嘢,一定唔會話你大花筒, ...


同你吟一吟

周嘉儀唔敢拖男友行名店

前無綫新聞部主播周嘉儀,年初承認同有個立法會議員兼全國政協老豆嘅林凱章拍拖後,自此,男友爹哋就俾傳媒追住問花邊新聞,開壞個頭,周嘉儀即刻笠水收聲。

處於熱戀期,兩個每日幾乎一放工就見。有晚六點半放工時間,中環返工嘅周嘉儀同男友孖咇行街睇衫,不過只係去 Zara同 Topshop呢類中下價鋪頭,其他名店,一律過門不入。

中環拍拖,冇遮冇掩,俾人影到買平嘢,一定唔會話你大花筒,仲可以留個慳家好印象俾男友屋企人,精!

行完 Topshop再去 Zara,以平為本。

陪周嘉儀睇女裝,男友林凱章照俾意見。

林凱章究竟講乜?搞到繑住佢嘅周嘉儀笑到攣晒身。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!