網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月12日 星期六

爆春風滿面 蕭正楠未睇真阿嫂 __,正楠,蕭正楠,

黃翠如與蕭正楠拍拖開工,同聲指不知黃宗澤有新歡。
爆春風滿面蕭正楠未睇真阿嫂有份演出《幕後玩家》的蕭正楠(Edwin)與女友黃翠如昨日拍拖開工,提到同劇的黃宗澤被本報踢爆新戀情,翠如指兩人對手戲不多,故全不知情。問到Edwin有否覺得好兄弟近日開工時春風滿面?他說:「佢一入劇組就咁開心,因為戲入面都係拍三兄弟開心嘅戲,但我一陣都同佢八吓先。(有冇同你講感情事?)好少提起!(佢鍾意日模喎,襯唔襯?)睇過幾張相,但睇唔清楚個樣囉!」黃翠如與蕭正楠拍拖 ...


爆春風滿面 蕭正楠未睇真阿嫂

有份演出《幕後玩家》的蕭正楠(Edwin)與女友黃翠如昨日拍拖開工,提到同劇的黃宗澤被本報踢爆新戀情,翠如指兩人對手戲不多,故全不知情。問到Edwin有否覺得好兄弟近日開工時春風滿面?他說:「佢一入劇組就咁開心,因為戲入面都係拍三兄弟開心嘅戲,但我一陣都同佢八吓先。(有冇同你講感情事?)好少提起!(佢鍾意日模喎,襯唔襯?)睇過幾張相,但睇唔清楚個樣囉!」

翠如被問到Edwin有意帶母親遊澳洲,今次可會同行?她表示將到北半球拍攝旅遊節目,Edwin聞言即說:「希望就得到喺一個點Join埋,唔係邊個照顧我阿媽!」


鍾意就快D Share啦!