網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月12日 星期六

黃宗澤爆新歡:戀日模惹偵探 __,黃宗澤,

劇情發展到有冚旗的士由朝到晚跟住Bosco,嗰種迂迴真係勁過連續劇。next1/1pre而呢架的士上面嘅人,就自稱係私家偵探,問到點解要等黃宗澤,佢就冇透露原因。next1/1pre黃宗澤早前被《東網》拍得與日模Jun單獨約會,黃宗澤當時好機警第一時間發現記者。next1/1pre而連日嚟,《東網》不斷收到Bosco新女友相關爆料,令事件更見奇情。next1/1pre而今日下晝,黃宗澤就照常開工, ...


劇情發展到有冚旗的士由朝到晚跟住Bosco,嗰種迂迴真係勁過連續劇。

next 1/1 pre

而呢架的士上面嘅人,就自稱係私家偵探,問到點解要等黃宗澤,佢就冇透露原因。

next 1/1 pre

黃宗澤早前被《東網》拍得與日模Jun單獨約會,黃宗澤當時好機警第一時間發現記者。

next 1/1 pre

而連日嚟,《東網》不斷收到Bosco新女友相關爆料,令事件更見奇情。

next 1/1 pre

而今日下晝,黃宗澤就照常開工,不過就遲大到,唔通真係人逢戀事...

next 1/1 pre

日前《東網》獨家踢爆有米男神黃宗澤(Bosco)戀上相識兩至三年,身形高挑,早前曾合作拍攝美白廣告的日籍索模Jun,日前更直撃兩人於同一間酒店「宿一宵」!正當大家為Bosco終於找到新女友高興之際,卻有離奇事件出現!

首先在追訪期間,《東網》不斷收到有關Bosco新女友背景的爆料消息,奇就奇在爆料中,新女友身份背景與日模Jun有所出入,相關爆料一時話新女友是Bosco契妹,一時又話係師妹,Bosco對相關爆料逐一否認;不過更離譜的是,有爆料指其新女友已是兩個小孩之母,對此,Bosco以「無稽」直斥爆料者!而對於有私家偵探於其寓所守候,Bosco聞言大感愕然,並謂:「唔係嘛,真係唔知,我屋企樓下?你講完我有啲驚,今晚返去留意吓先。(近排有冇發咩事?)冇呀!日日開工到28。」

更離奇的是,《東網》記者連日來在Bosco住所樓下等候期間,發現有一架神秘「冚旗」的士由朝到晚跟住Bosco,車上更有數名男女,經了解後,對方自稱為私家偵探,問到點解要等黃宗澤,對方則未有透露原因。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!