網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月14日 星期四

氹阿爺開綠燈 黃貫中被勒令封口 [壹週刊 - 1362] __,黃貫中,M1,

娛樂偵訊氹阿爺開綠燈 黃貫中被勒令封口相隔四年再開騷的黃貫中,不再憤怒了!見到老婆朱茵同囡囡黃鶯high爆捧場,更變身暖男做緊張爸爸,「我個女第一次睇騷,你哋唔好嚇親佢!」做完香港,阿Paul接住會到新加坡及台灣再唱,之前因為撐「佔中」,搞到申請一年都攞唔到內地開騷批文,為打動阿爺開綠燈,阿Paul被公司勒令封嘴,希望盡快洗底,有日可以重啟內地騷。囡囡呷醋Beyond成員互相唔妥,合體再開騷幾乎已 ...


娛樂偵訊

氹阿爺開綠燈 黃貫中被勒令封口

相隔四年再開騷的黃貫中,不再憤怒了!見到老婆朱茵同囡囡黃鶯 high爆捧場,更變身暖男做緊張爸爸,「我個女第一次睇騷,你哋唔好嚇親佢!」

做完香港,阿 Paul接住會到新加坡及台灣再唱,之前因為撐「佔中」,搞到申請一年都攞唔到內地開騷批文,為打動阿爺開綠燈,阿 Paul被公司勒令封嘴,希望盡快洗底,有日可以重啟內地騷。

囡囡呷醋

Beyond成員互相唔妥,合體再開騷幾乎已經不可能!黃貫中單飛唱, Beyond fans一樣返晒嚟,觀眾企足全晚,情緒高漲。見爹哋被一班姐姐姨姨狂抽水,囡囡黃鶯呷晒醋,完騷後要阿 Paul勁氹。「我同佢講,爸爸係你嘅!」

全晚唱廿幾首歌,阿 Paul唱多說話少,唱到新歌《大英雄》,他有感而發。「每個人心目中都有自己嘅英雄,我都有,邊個就唔講嘞!點先算係英雄?我就唔想做英雄,英雄要壯烈犧牲,要中槍,或者俾人暗殺,我仲有歌酬收,開心都嚟唔切。」

黃貫中寧願講老婆講個女,都唔講敏感話題。

除了 Beyond的歌,黃貫中還唱了《龍的傳人》。

完騷後,阿 Paul與眾樂手還在台上自拍,情緒高漲。

朱茵帶埋囡囡撐場,因為觀眾企晒起身,搞到她亦要抱住個女企足全晚。

怕節外生枝

Beyond有不少歌曲是宣揚和平民主,而一向敢言的黃貫中,曾經參加遊行,又撐過雨傘運動,不過,自從去年四月簽約新經理人公司,原先計劃由去年十月開始的內地巡唱,申請一年,始終無法攞到批文,阿 Paul亦被公司勒令封嘴。

「阿 Paul依家收斂晒。本來計劃好舊年十月開始做內地巡迴,廣州係第一站,但一路都攞唔到批文。所以公司都勸佢唔好再亂講嘢,無謂節外生枝。」知情者說。

搞手林建名送了一把寶劍給阿 Paul,寓意他大殺四方。

去年六月,阿 Paul在微博透露正在準備十月開始的內地巡唱。

黃貫中撐佔中(右圖),黃家強則與 CY合唱。兩兄弟取態大不同。

內地粉絲留言問阿 Paul,為何演唱會遲遲未賣飛。

全面封殺

無論以任何方式支持或參與過雨傘運動的藝人,全遭內地封殺, cut騷又 cut job,無機會再北上吸金。

謝安琪

被指雨傘運動期間,曾帶物資現身金鐘佔領區,又唱過《雞蛋與羔羊》,謝安琪即被愛港力召集人陳淨心追擊,內地工作全被延期,原定在內地十場巡唱突然取消, Kay無奈表示:「好內疚,有因為咁而喊過!」

張敬軒

有傳張敬軒因曾瞓街支持雨傘運動,而被踢出《我是歌手 4》,早前陳淨心更在微博呼籲內地同胞抵制張敬軒。

何韻詩

雨傘運動期間,走在最前線的何韻詩首先被開刀,內地官方向影視公司下封殺令, 14年的廣州草莓音樂節,亦因此攞不到批文要取消。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!