網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月14日 星期四

《 EU》底褲發圍 王浩信焗加監 4年 [壹週刊 - 1362] __,王浩信,M1,

早前拍《致命復活》撞頭受傷,他死撐唔請假,痛住去開工。娛樂偵訊《EU》底褲發圍 王浩信焗加監4年剛播完的無綫劇《EU超時任務》大結局,收視最高錄得30點,劇中做圍頭仔的王浩信,著老底出場更成熱話,被媽咪網民大讚做得入型入格。小生近乎走清的大台即時做嘢,要求仍有三年約的他再加簽四年,唔應承等於自動入雪櫃做凍肉,要養家的王浩信,惟有乖乖就範,即時動筆加監。師奶嗒糖現年三十二歲的王浩信,一一年跟陳自瑤結 ...


早前拍《致命復活》撞頭受傷,他死撐唔請假,痛住去開工。

娛樂偵訊

《 EU》底褲發圍 王浩信焗加監 4年

剛播完的無綫劇《 EU超時任務》大結局,收視最高錄得 30點,劇中做圍頭仔的王浩信,著老底出場更成熱話,被媽咪網民大讚做得入型入格。小生近乎走清的大台即時做嘢,要求仍有三年約的他再加簽四年,唔應承等於自動入雪櫃做凍肉,要養家的王浩信,惟有乖乖就範,即時動筆加監。

師奶嗒糖

現年三十二歲的王浩信,一一年跟陳自瑤結婚生埋個女,人氣不跌反升。在無綫八年,做「兜巴信」先後在電視劇被劉松仁及謝雪心狂摑後,網民加晒分。

有話題,王浩信在《 EU超時任務》又有新突破,著底褲當街逃跑。

「 Vincent(王浩信)剝淨底褲喺條街周圍走嗰幕出街後, Baby Kingdom幾乎洗版,好多師奶睇完都嗒晒糖,大讚佢身形弗,又話佢愈嚟愈有戲,結咗婚都 keep得咁好,一晚多咗好多 fans。」一名無綫人說。

在《 EU》中著底褲外,更要孭人通街跑,少啲力氣都唔掂。

一班媽咪 fans在 Baby Kingdom大讚他有靚 body。

剛同老婆度過四周年結婚記念,二人執到靚跟朋友一起食飯慶祝。

有機攞獎

網民力撐,更有影響性是得到高層留意,曾經在《法外風雲》被謝雪心狠摑二十四巴而突然人急氣升,王浩信更因此奪得一三年「飛躍獎」。

「外面人覺得呢啲獎冇乜用,但攞完獎後,其實無綫幫佢哋接出面啲 job都會乘機加價,變相多咗收入,所以就算係豬肉獎,點都好過冇。好似今次 Vincent喺《 EU》做圍頭仔,公司搵咗人教佢講圍頭話,聽得出佢有做功課,講出嚟似模似樣,啲阿頭都有讚佢,隨時又有機會攞獎。」

一三年,被謝雪心連摑廿四巴,終於突圍奪「飛躍進步男藝員」獎。

拍劇外,王浩信間中亦有返內地登台賺外快。

冇得唔簽

囤兵打仗,無綫亦不敢怠慢,要求人氣有上冇落的王浩信加簽四年,連同舊約餘下的三年,未來七年,王浩信都被大台揸住。

「公司走咗咁多小生, Vincent肯搏又聽話,班老細梗係要加佢監, Vincent明知唔續約冇運行;好似馬明,佢到而家都唔肯續約,公司抵制佢根本冇劇開俾佢,不過撞正搵唔到個較成熟嘅小生襯阿佘(詩曼),佢先有機會拍《賭王》。 Vincent要養家,公司又講明嚟緊會俾佢做男一力捧,所以點都走唔甩。」一名無綫人說。

早前拍《致命復活》撞頭受傷,他死撐唔請假,痛住去開工。

14年王浩信拍《樓奴》雖然首次擔正男一,不過包到冚冇運行,未有太大反應。

15年,在《東坡家事》做男二,不過一身爆肌引起注意,他亦表示拍這場戲前,積極操弗。

自己友自己捧

無綫一直奉行只捧自己友的規條,就算近幾年逃亡潮冇人用,但如非必要,也不會重用外人,所以只要稍有潛質,例如劇接劇的陳凱琳,都被十年約綁死,被點中力捧要求加簽長約的藝人,大多會妥協唔 say no。

李佳芯

有線舊人李佳芯,早前在《潮流教主》演繹落泊闊太被力讚,大台即打蛇隨棍上,一七年才滿約的她,上月被公司要求提早加簽五年。

吳若希

吳若希一直是何哲圖的頭寵,大台上下當佢寶,有指一八年才約滿的她,去年尾由主席「殼王」陳國強親自傾加監,底薪由二萬變四萬。

鄭俊弘

13年參加大台《星夢傳奇》唱紅自己的鄭俊弘,即被公司加簽十年長約,當時他與大台仍有三年經理人約未完,長命約,有排還。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!