網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

超蓮秘飛台北會柯震東 半夜3點攬到實 __,柯震東,何超蓮,超蓮,

超蓮秘飛台北會柯震東半夜3點攬到實16,182views│2016年04月20日何超蓮舊年同吳克羣分手之後,即刻成為搶手貨,令到一班有米「富二代」爭住追,好似霍啟山、向佐咁。不過,佢哋頂多都係兵,事關係人都知超蓮對台仔情有獨鍾架啦,如果唔係,超蓮上星期又點會特登飛去台北陪柯震東唱K,兼攬埋一嚿呢?當一班富二代爭住奪蓮嘅時候,台灣吸毒靚仔柯震東亦加入戰團。單睇外形,柯震東已經fit晒超蓮一貫嘅擇偶條 ...






  • 其他影片:>>






  • 超蓮秘飛台北會柯震東 半夜3點攬到實
  • 16,182 views│2016年04月20日
  • 何超蓮舊年同吳克羣分手之後,即刻成為搶手貨,令到一班有米「富二代」爭住追,好似霍啟山、向佐咁。不過,佢哋頂多都係兵,事關係人都知超蓮對台仔情有獨鍾架啦,如果唔係,超蓮上星期又點會特登飛去台北陪柯震東唱K,兼攬埋一嚿呢?

    當一班富二代爭住奪蓮嘅時候,台灣吸毒靚仔柯震東亦加入戰團。單睇外形,柯震東已經fit晒超蓮一貫嘅擇偶條件,加上年齡相若、話題相投,柯震東絕對係女方杯茶。難怪上星期六(4月10日),超蓮專登人肉速遞到台北,仲夜媽媽凌晨三點同柯震東行孖咇去唱K。雖然同行仲有其他男女做掩護,但超蓮同柯震東旁若無人,不時做出親暱行為。

    超蓮好事近,返到香港依然春風滿面,仲有問必答添。「(是否有新戀情?)當然無,我單身的,不信你問問JW,她最清楚我,我真的單身。(唱卡啦OK時柯震東亦在場?)他是其中一人,還有很多其他人。(見到他在升降機口攬住你,好親密。)他攬住我?不會,我倆是普通朋友。(我們有拍照。)吓,咁搞笑?是否人多,他坤士出手扶一扶我?(其實識咗幾耐?)幾個月囉,唔係好耐。(咩關係?)普通朋友,好普通嘅朋友。」

    鍾意就快D Share啦!