網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

馬德鐘開餐廳 搵阿哥睇場 __,馬德鐘,

馬德鐘開餐廳 搵阿哥睇場【尖沙嘴】不少藝人喜歡投資飲食生意,「馬神」馬德鐘也不例外,前晚他現身尖沙嘴柯士甸路一間正在裝修的商舖睇進度,明顯是準備開食肆大展拳腳。前晚8時許記者見馬神所在的店舖封了帆布,餐廳名亦用紅紙遮上,馬神又跟裝修師傅言談甚歡,身旁還有一位跟馬神樣貌相似的男子,估計是馬神親人,不過,當馬神發現記者時,立即着師傅把門關上。【新老闆】■新店是六兄弟姊妹夾份投資,用作紀念已過身的父親。 ...


馬德鐘開餐廳 搵阿哥睇場

【尖沙嘴】不少藝人喜歡投資飲食生意,「馬神」馬德鐘也不例外,前晚他現身尖沙嘴柯士甸路一間正在裝修的商舖睇進度,明顯是準備開食肆大展拳腳。前晚8時許記者見馬神所在的店舖封了帆布,餐廳名亦用紅紙遮上,馬神又跟裝修師傅言談甚歡,身旁還有一位跟馬神樣貌相似的男子,估計是馬神親人,不過,當馬神發現記者時,立即着師傅把門關上。



【新老闆】

■新店是六兄弟姊妹夾份投資,用作紀念已過身的父親。



【多意見】

■馬德鐘即將做老闆心情輕鬆,與裝修師傅言談甚歡。



【睇進度】

■馬德鐘肉緊裝修進度,親身巡舖。

六兄妹夾錢現場所見,門外酒牌登記人寫着「馬德波」,而馬神開設的餐廳為日本餐廳。裝修師傅在餐廳進行裝修工程,而馬神則不時走來走去忙個不停,大約10分鐘後,馬神的七人車駛至,他便上車離開。記者問他開餐廳投資多少時,他只笑笑說:「唔講住,遲啲講。」

記者昨日再致電馬神,對於開餐廳一事,他說:「其實係我同屋企人開,以前係我太太嗰邊同屋企人夾份做生意,𠵱家係我同兄弟姊妹搞,我爸爸舊年過咗身,呢間餐廳係我哋幾兄弟姊妹一齊搞,開嚟紀念我哋爸爸,餐廳個名用咗我爸爸個名中間個『松』字。」馬德鐘透露家中共六兄弟姊妹,酒牌登記人馬德波是其兄長,馬神說:「我自己都有落手落腳睇吓啲裝修,本來我真係唔諗住公開住,等遲啲再通知大家,點知俾你哋撞到!其他嘢我唔講㗎,遲啲再話畀大家知唔該晒!」

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程



■馬德鐘為新舖落手落腳畫裝飾品。微博圖片


鍾意就快D Share啦!