網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

朱孝天自爆暴肥原因:患罕見疾病 __,朱孝天,

減肥對好多人嚟講係好難,但相信對朱孝天嚟講係難上加難。現年37歲嘅台灣藝人朱孝天當年憑《流星花園》一劇爆紅,成功俘虜萬千少女心,可惜近年因其身形暴脹,令唔少人大跌眼鏡!男神幻滅,但原來背後有個不為人知嘅慘痛原因……近日,朱孝天應邀參加大陸減肥節目《燃燒吧!卡路里》。講到身形被批評時,有指佢自爆患上罕見疾病纖維肌痛症,身體會經常莫名抽痛,亦容易因為按壓引發痛楚…而最離奇嘅係,呢個病到目前仲未查出發病 ...


減肥對好多人嚟講係好難,但相信對朱孝天嚟講係難上加難。

現年37歲嘅台灣藝人朱孝天當年憑《流星花園》一劇爆紅,成功俘虜萬千少女心,可惜近年因其身形暴脹,令唔少人大跌眼鏡!男神幻滅,但原來背後有個不為人知嘅慘痛原因……

近日,朱孝天應邀參加大陸減肥節目《燃燒吧!卡路里》。講到身形被批評時,有指佢自爆患上罕見疾病纖維肌痛症,身體會經常莫名抽痛,亦容易因為按壓引發痛楚…而最離奇嘅係,呢個病到目前仲未查出發病原因,亦無法根治,現階段只能靠藥物同物理治療舒緩痛症。朱孝天話抱住「已經是最後的機會,找回健康的感覺」嘅心態參加呢個減肥節目,但可能真係有苦自己知,佢剖白期間因一時感觸當場流下男兒淚…

調整好情緒後,朱孝天重返錄影廠。原本錄影節目前因臀部抽痛嘅佢,更忍痛下完成簡單運動,其堅毅不屈精神真係值得畀掌聲鼓勵!仲有,不得不提嘅係,呢集開始錄影時磅重,朱孝天原本重86.6kg,但做完減肥運動後竟然反彈至87.7kg…咁離奇?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!