網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月8日 星期五

《歌手4》最後綵排 祖兒偉霆埋身咀勁搶 __,祖兒,容祖兒,

祖兒搏到咁盡,睇嚟今晚勝算好高喎!《我是歌手4》今晚終於嚟到總決賽,由於有三位香港代表,包括李玟、李克勤同容祖兒入咗總決賽,所以全城都好關注今次嘅賽事。而喺尋晚同今日嘅綵排度,祖兒同佢嘅幫唱拍檔陳偉霆大跳辣身舞,佢哋唔單止攬埋一嚿,仲要嘴貼嘴,親密到不得了,可以話係搶晒鏡。唔知到今晚正式演出嗰陣,佢哋會唔會更火辣呢? ...


祖兒搏到咁盡,睇嚟今晚勝算好高喎!

《我是歌手4》今晚終於嚟到總決賽,由於有三位香港代表,包括李玟、李克勤同容祖兒入咗總決賽,所以全城都好關注今次嘅賽事。

而喺尋晚同今日嘅綵排度,祖兒同佢嘅幫唱拍檔陳偉霆大跳辣身舞,佢哋唔單止攬埋一嚿,仲要嘴貼嘴,親密到不得了,可以話係搶晒鏡。唔知到今晚正式演出嗰陣,佢哋會唔會更火辣呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!