網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月8日 星期五

新歡嗒過DaDa 阿Sa上錯女星食家 __,阿Sa,陳靜,DaDa,蔡卓妍,

新歡嗒過DaDa阿Sa上錯女星食家44,321views│2016年04月07日哇!聞說阿Sa有拖拍,不過阿Sa你知唔知呢位係食家嚟㗎? 咁人哋開得餐廳,自然要成日食唔同好嘢,唔係佢間印尼餐廳同埋日本餐廳邊有咁多好野食sell客。不過,呢位型佬Hudson嘅口味比較專一,就係專門識女星!單睇佢instagram,俾佢集郵嘅明星無數,唔止阿Sa、阿嬌,周慧敏、黃翠如亦都係佢獵物,而DaDa同Huds ...






  • 其他影片:>>






  • 新歡嗒過DaDa 阿Sa上錯女星食家
  • 44,321 views│2016年04月07日
  • 哇! 聞說阿Sa有拖拍,不過阿Sa你知唔知呢位係食家嚟㗎? 咁人哋開得餐廳,自然要成日食唔同好嘢,唔係佢間印尼餐廳同埋日本餐廳邊有咁多好野食sell客。不過,呢位型佬Hudson嘅口味比較專一,就係專門識女星!單睇佢instagram,俾佢集郵嘅明星無數, 唔止阿Sa、阿嬌,周慧敏、黃翠如亦都係佢獵物,而DaDa同Hudson出街拍拖更試過俾人斷正!

    12年嘅時候,Dada主動出撃力溝Hudson,雖然對方話晒係印尼餐廳太子爺,不過就冇物業揸車,之前仲試過同有線主播吳天瑜傳過緋聞兼偷車,最後搞到Dada卻步。而Hudson嘅孖生細佬口味亦同大佬一樣,同關心妍拍過下拖,睇嚟佢哋對女星呢個口味,真係情有獨終!

    講番Hudson,佢周不時幫Sony拍下廣告,成個package都包裝到佢型、英、帥、靚、正,加埋佢成日喺instagram大晒fit爆body,你叫一班空虛少女睇完,又點會唔心動喎!話時話,DaDa上圍咁勁,而阿Sa又波平如鏡,Hudson睇來對奶呢類嘢,口味都幾廣喎!

    鍾意就快D Share啦!