網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月10日 星期日

【獨家有片】當街調情!謝偉俊三招收服白姐姐 __,白姐姐,謝偉俊,白韻琹,

謝偉俊同白姐姐白韻琴唔經唔覺喺埋一齊已經27年,3年前白姐姐鬧情緒嗌離婚口口聲聲話「喺家冇人錫我、攬我、咀我!」搞完一輪大龍鳳之後,佢哋又做番對同床夫妻。已有一段時間未有公開露面嘅白姐姐,前晚同老公喺銅鑼灣住所附近出現,呢一次係三人行,同行仲有一名男友人。一行三人先去一家樓上鋪嘅餐廳食飯,食完之後走人啦,但謝偉俊就顧住同男性友人講唔停,白姐姐就一個人墮後,感覺被人冷落咁……不過呢,去到過馬路嘅位, ...




其他影片:>>






謝偉俊同白姐姐白韻琴唔經唔覺喺埋一齊已經27年,3年前白姐姐鬧情緒嗌離婚口口聲聲話「喺家冇人錫我、攬我、咀我!」搞完一輪大龍鳳之後,佢哋又做番對同床夫妻。已有一段時間未有公開露面嘅白姐姐,前晚同老公喺銅鑼灣住所附近出現,呢一次係三人行,同行仲有一名男友人。一行三人先去一家樓上鋪嘅餐廳食飯,食完之後走人啦,但謝偉俊就顧住同男性友人講唔停,白姐姐就一個人墮後,感覺被人冷落咁……不過呢,去到過馬路嘅位,謝偉俊就等埋白姐姐,跟住拖佢過馬路,佢哋行到去世貿,個男友人突然拎手機幫佢兩個拍片,睇到個畫面,真係嚇咗一嚇!首先,白姐姐同謝偉俊兩公婆扮鬼臉,謝偉俊用手搣白姐姐面珠仔,白姐姐就作狀推開謝偉俊;跟住謝偉俊竟然好肉緊咁,一嘢打落白姐姐個屁股!估唔到兩公婆一齊近三十年仍然愛當街調情,白姐姐俾人當街打pat pat,個樣有啲嬲,謝偉俊即刻出招氹番白姐姐,不過一邊氹就一邊踢白姐姐個pat pat,相當佻皮,佢哋玩完一輪,男友人就走先,佢兩公婆就一齊行番屋企。係咪估佢哋唔到呢?

採訪、攝影:黃曉程、羅德光 謝偉俊同友人越行越快,白姐姐完全跟唔上。 好不容易才追到…
謝偉俊一支箭咁行,幸好友人停低等白姐姐。 謝偉俊呢個手勢係想表達啲咩呢?
見白姐姐嬲豬,謝偉俊竟然… 跟手再打白姐姐Pat Pat…!!!!
然後再起飛腳 好想知友人究竟影咗啲咩呢?分享下好嗎?

鍾意就快D Share啦!