網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月30日 星期一

每日一片:每日一片:食客齋坐 老闆忍足4個鐘終發火 __,

食客無柯打食物長霸座位,老闆忍足4小時終發火。(fb「文人多說話」影片截圖)租金昂貴,如果有客人坐足4個鐘兼間中瞓覺,而且並無柯打食物,作為老闆的你,會如何應對?近日流傳一條影片,拍片者稱,有食客在茶餐廳內由早上9時許坐到中午1時,「仲瞓覺,足足4個鐘!」老闆發火大罵,食客竟「兇返個老闆!」短片一開始,老闆大聲說:「4個鐘頭食咩嘢呀?」食客施然回應:「唔X得呀?」雙方之後互相怒望,約5秒後,老闆再 ...


食客無柯打食物長霸座位,老闆忍足4小時終發火。(fb「文人多說話」影片截圖)

租金昂貴,如果有客人坐足4個鐘兼間中瞓覺,而且並無柯打食物,作為老闆的你,會如何應對?近日流傳一條影片,拍片者稱,有食客在茶餐廳內由早上9時許坐到中午1時,「仲瞓覺,足足4個鐘!」老闆發火大罵,食客竟「兇返個老闆!」

短片一開始,老闆大聲說:「4個鐘頭食咩嘢呀?」食客施然回應:「唔X得呀?」雙方之後互相怒望,約5秒後,老闆再質問:「你而家喺到做咩嘢呀?9點鐘坐到而家!」食客回應:「食嘢囉!」老闆攤開雙手問他「要諗幾耐」,食客繼續回答:「諗呀!諗呀!」

老闆無奈,行開前拋下一句:「咁你坐喺到諗一諗,諗完話我聽。」食客卻又「挑機」問:「點呀?報警吖?」老闆之後再次上前,「依家你想點呀?」食客站起身:「點呀?」片段之後完結,並無交代最終食客有否柯打任何食物。

看過片段的網友坦言「無恥則天下無敵」,有網友則指老闆太好人,容忍食客齋坐4小時才質問,亦有網友指遇着這些食客應該報警,但也有網友指報警並無用處。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!