網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月30日 星期一

駱胤鳴打籃球整親手:啲男仔傳波好大力 __,駱胤鳴,

烙印(左圖右)接波嗰陣整親手,佢好直接咁話:「因為啲男仔傳波好大力!」組合SIS樂印姊妹雙雙出戰「Panasonic學界籃球邀請賽2016」,不過就只有妹妹駱胤鳴(烙印)落場打波仲拎咗6分,相對比較文靜嘅家姐駱胤樺(樂樺)就只係喺場外做啦啦隊。烙印表示讀書時期有打校隊,亦都有參加學屆,不過已經有一段時間冇打正式比賽:「之前都有參加TVB嘅Hero,不過我哋女仔好少,好難夾到時間練同埋打。」烙印又大 ...


烙印(左圖右)接波嗰陣整親手,佢好直接咁話:「因為啲男仔傳波好大力!」

組合SIS樂印姊妹雙雙出戰「Panasonic學界籃球邀請賽2016」,不過就只有妹妹駱胤鳴(烙印)落場打波仲拎咗6分,相對比較文靜嘅家姐駱胤樺(樂樺)就只係喺場外做啦啦隊。烙印表示讀書時期有打校隊,亦都有參加學屆,不過已經有一段時間冇打正式比賽:「之前都有參加TVB嘅Hero,不過我哋女仔好少,好難夾到時間練同埋打。」烙印又大讚同隊的鄧穎芝好打得。

鍾意睇女仔打波

講到烙印在接波時弄傷手,烙印直言:「啲男仔傳波好大力!」而家姐樂樺見到就即刻衝前為烙印捽手,樂樺謂:「我怕佢對手彈唔到結他啊,我由中學開始已經好鍾意睇阿妹打籃球,我鍾意睇女仔打波多啲。」

揀男友唔使高大

問到樂樺擇偶條件是否要打籃球,又高的男仔?她笑言:「最好又識打籃球又識音樂,我哋兩姊姊都好矮,如果走失咗會搵唔番,高度離開咗人哋視線水平,最好係同我哋差唔多高就夠。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!