網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月30日 星期一

蔡卓妍:弗爆!阿SA新廣告晒性感 __,蔡卓妍,阿Sa,

阿Sa在廣告中展示性感美。蔡卓妍(阿Sa)出道以來一直是廣告商寵兒,而她對廣告客戶的挑選亦非常嚴謹,最近被看中成為脫毛品牌擔任代言人。拍攝廣告硬照前,阿Sa率先到訪脫毛公司體驗服務,在廣告中,阿Sa除了展示靚樣靚身形,同時亦以不同造型跟Fans見面。雖然阿Sa已經33歲,但向來瘦底嘅佢,喺廣告入面展示超誘人長腿,而且腰及手臂亦是零贅肉,真係羨慕死唔少人。另最近阿Sa忙於跟導演及編劇見面,為7月份開 ...


阿Sa在廣告中展示性感美。

蔡卓妍(阿Sa)出道以來一直是廣告商寵兒,而她對廣告客戶的挑選亦非常嚴謹,最近被看中成為脫毛品牌擔任代言人。拍攝廣告硬照前,阿Sa率先到訪脫毛公司體驗服務,在廣告中,阿Sa除了展示靚樣靚身形,同時亦以不同造型跟Fans見面。雖然阿Sa已經33歲,但向來瘦底嘅佢,喺廣告入面展示超誘人長腿,而且腰及手臂亦是零贅肉,真係羨慕死唔少人。

另最近阿Sa忙於跟導演及編劇見面,為7月份開拍的電影作好準備;並靜待好姊妹鍾欣潼(阿嬌)拍攝電影後回港,為新歌及新專輯展開一連串宣傳。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!