網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月20日 星期五

旅行忍口有段故 何傲兒患怪病失味覺 __,傲兒,何傲兒,

何傲兒自爆旅行返港後患「怪病」,初時仲冇晒味覺!藝人何傲兒日前到台灣旅行,雖然美食當前,但傲兒非常節制,而今次台灣之旅,傲兒減磅歸來,但尾段身體不適,返港後病了足足兩星期,更一度患了「怪病」。傲兒謂:「本來只係喉嚨痛同失聲,但之後忽然冇晒味覺,食豉油都冇味,足足維持咗個幾星期,睇咗醫生都冇用,初時都好驚,唔知乜嘢事,不過近日開始有番味覺,之前嗰段時間,我真係明白食龍肉都冇味嘅滋味,結果足足瘦咗四、 ...


何傲兒自爆旅行返港後患「怪病」,初時仲冇晒味覺!

藝人何傲兒日前到台灣旅行,雖然美食當前,但傲兒非常節制,而今次台灣之旅,傲兒減磅歸來,但尾段身體不適,返港後病了足足兩星期,更一度患了「怪病」。傲兒謂:「本來只係喉嚨痛同失聲,但之後忽然冇晒味覺,食豉油都冇味,足足維持咗個幾星期,睇咗醫生都冇用,初時都好驚,唔知乜嘢事,不過近日開始有番味覺,之前嗰段時間,我真係明白食龍肉都冇味嘅滋味,結果足足瘦咗四、五磅。」

大爆忍口原因

傲兒又透露現時每次去旅行,都會「瘦咗」回香港!皆因有一次她去完日本拍攝旅遊特輯,返港時其母親到機場接機時,竟然認不到她,傲兒憶述謂:「媽咪當時見到個女仔背影好似我,但見到個女仔屁股咁大,又覺得冇理由係我,因為自己以前去日本真係冇節制,乜都食,雪糕一杯又一杯,經過嗰次之後,我同自己講,去親旅行都要自我警剔,因為返嚟香港減肥仲辛苦。」傲兒又坦言以前自己「有肉地」,更一度被封為「豪華臀」而很介意,但現時「瘦身」成功兼上年行泳衣騷時成功搣甩「豪華臀」,故自信返晒嚟。

望暑假推出單曲

此外,現時病愈後,傲兒即投入工作,繼續練歌、練舞,她謂:「依家搞緊歌,自己都會創作吓,希望暑假可以出到單曲,最好今年可以出到兩首歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!