網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月7日 星期六

王浩信:王浩信自嘲被虐狂:被打仲要開心笑 __,王浩信,

王浩信臨尾一場戲都要繼續被打呀!藝人王浩信在尖沙咀拍攝無綫新劇《致命復活》煞科戲。拍完終於可以放假的他,在四個月的拍攝期間經歷過撞車、吊威也和跳落水等驚險場面,而臨尾一場戲都要繼續被打,他笑謂:「我呢個角色真係被虐狂嚟!被打時都仲要開心笑!」自爆同郭晉安HeHe情王浩信好慶幸可以透過合作拍劇認識到郭晉安這位良師益友,更笑指與對方有HeHe之情:「已經約咗佢,同埋我哋各自嘅囡囡聽日一齊上跳舞班!自從 ...


王浩信臨尾一場戲都要繼續被打呀!

藝人王浩信在尖沙咀拍攝無綫新劇《致命復活》煞科戲。拍完終於可以放假的他,在四個月的拍攝期間經歷過撞車、吊威也和跳落水等驚險場面,而臨尾一場戲都要繼續被打,他笑謂:「我呢個角色真係被虐狂嚟!被打時都仲要開心笑!」

自爆同郭晉安HeHe情

王浩信好慶幸可以透過合作拍劇認識到郭晉安這位良師益友,更笑指與對方有HeHe之情:「已經約咗佢,同埋我哋各自嘅囡囡聽日一齊上跳舞班!自從喺越南返嚟,同佢冇見兩三個禮拜,到聽日再見多次,先滿足到嗰種掛住!」又指會等老婆陳自瑤收工後慶祝母親節。

一家人去旅行

問拍畢《致》劇最開心是否老婆陳自瑤,王浩信坦言老婆會鬆一口氣:「我拍嘅時候每日都會同佢update我拍緊啲咩,完成咗呢套劇佢都安樂晒!」更透露打算一家人去旅行酬謝家中所有母親:「去越南!哈哈!(去嗰邊拍劇都仲未夠皮?)其實我同佢都鍾意陽光與海灘,有好多地方我都未去歎!我再去就真係可以『致命復活』喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!