網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月7日 星期六

黎明孖4位幸運兒玩摩天輪 2百歌迷圍觀 __,黎明,

黎明依舊跟四個幸運兒玩摩天輪。天王黎明(Leon)今晚在中環海濱長廊舉行《黎明LEON30THANNIVERSARYRANDOMLOVESONGS4DINLIVE2016》演唱會。開騷前黎明依舊跟四個幸運兒玩摩天輪,到了晚上約七時,黎明終於現身,先跟四位女粉絲合照,合照時粉絲們更順勢挨住黎明,之後他們齊齊上摩天輪玩。期間黎明在摩天輪上遂一跟四個幸運兒握手,非常親民。大約三分鐘後,眾人齊齊落番嚟,期 ...


黎明依舊跟四個幸運兒玩摩天輪。

天王黎明(Leon)今晚在中環海濱長廊舉行《黎明LEON 30TH ANNIVERSARY RANDOM LOVE SONGS 4D IN LIVE 2016》演唱會。開騷前黎明依舊跟四個幸運兒玩摩天輪,到了晚上約七時,黎明終於現身,先跟四位女粉絲合照,合照時粉絲們更順勢挨住黎明,之後他們齊齊上摩天輪玩。期間黎明在摩天輪上遂一跟四個幸運兒握手,非常親民。

大約三分鐘後,眾人齊齊落番嚟,期間吸引近200名歌迷圍觀,而黎明全程現身三分鐘後就閃人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!