掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

【要賣埋大屋】與薛家大少離婚 陳法拉傳收千萬唔夠使? __,法拉,陳法拉,

陳法拉去咗美國紐約修讀為期四年嘅戲劇碩士課程,依家終於返港,全心投入與黃子華7月公演嘅舞台劇《前度》。冇見咁耐,法拉依然省鏡,笑容仲係咁甜美,而關於法拉嘅是非,亦隨住佢返港復出而全線回歸。今日有周刊報道指,法拉同Neway太子爺薛世恒2013年離異後,曾因為分身家問題鬧得不快。報道指,薛世恒最後分了千萬俾法拉,咁其實,以法拉嘅吸金能力,絕對搵得到有餘,不過之前為咗進修停工,既要應付日常生活開支及照 ...




其他影片:>>






陳法拉去咗美國紐約修讀為期四年嘅戲劇碩士課程,依家終於返港,全心投入與黃子華7月公演嘅舞台劇《前度》。冇見咁耐,法拉依然省鏡,笑容仲係咁甜美,而關於法拉嘅是非,亦隨住佢返港復出而全線回歸。今日有周刊報道指,法拉同Neway太子爺薛世恒2013年離異後,曾因為分身家問題鬧得不快。報道指,薛世恒最後分了千萬俾法拉,咁其實,以法拉嘅吸金能力,絕對搵得到有餘,不過之前為咗進修停工,既要應付日常生活開支及照顧雙親,所以法拉都係慳住使,家陣佢返港,就租住半山慧豪閣,租金二萬五蚊起跳。至於法拉喺美國間屋,係法拉雙親當年收到薛世恒一千萬禮金後,以76萬美金購入,係銀主盤,而且購入後房價不升反跌,間屋維修費亦唔平,仲包括地稅、保險、防盜、剪草等等,樣樣都係錢,儼如無底深潭,最後法拉只好忍痛賣出套現。如今法拉復出,幫補收入,又有機會磨練演技,誠屬美事。呢頭有周刊話法拉急撲水,另一周刊報道就指法拉願為今次舞台劇減價演出。究竟邊個版本啱?薛世恒接受周刊訪問時就表明:「唔想回應太多,唔想影響身邊嘅人。」

日前法拉又喺fb live,條片有48萬views!好可愛呀!
法拉暫停學業,返港與黃子華合演舞台劇《前度》。 日前化淡妝嘅法拉,到大角嘴同子華一齊綵排。

鍾意就快D Share啦!