掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

【絕情WhatsApp曝光】「你大可因為我加價了」周永恒同o靚模再爆分手 __,周永恒,WhatsApp,

是非不斷嘅周永恒,雖然與趙頌茹嘅離婚手續仲未辦妥,但今年初已經搭上34D嘅o靚模黃芊詠(Cherie),可惜佢哋就經常火星撞地球,之前就有報道話佢哋嗌交,嗌交都唔止,仲有人話見到佢哋互相推撞㖭!今日又有周刊報道講到兩人再傳「分訊」,並刊登一張男女WhatsApp對罵截圖,男方澄清自己沒有再沾毒,又指摘女方為了金錢出賣自己,還加上一句「你大可因為我加價了」、「你只是因為大洗出賣XX的少女,唔小心食到 ...




其他影片:>>






是非不斷嘅周永恒,雖然與趙頌茹嘅離婚手續仲未辦妥,但今年初已經搭上34D嘅o靚模黃芊詠(Cherie),可惜佢哋就經常火星撞地球,之前就有報道話佢哋嗌交,嗌交都唔止,仲有人話見到佢哋互相推撞㖭!今日又有周刊報道講到兩人再傳「分訊」,並刊登一張男女WhatsApp對罵截圖,男方澄清自己沒有再沾毒,又指摘女方為了金錢出賣自己,還加上一句「你大可因為我加價了」、「你只是因為大洗出賣XX的少女,唔小心食到明星的X」,令女方深受傷害,但仍保持禮貌,回覆男方謂:「你講嘅每1句說話係令我哋感情去到盡頭嘅原因」、「當你冷靜下來後也別回頭,我會覺後您好噁心。」對話時間為本周二(24日)嘅凌晨二時許。周刊亦有就WhatsApp對話內容,問周永恒嘅回應,周永恒否認同Cherie嗌交及分手,仲話佢哋嘅感情好好,話自己有時係佢嘅師傅、有時係男朋友,仲反問記者唔通要將佢哋床上嘅嘢都要向大家交待咩?至於男方於WhatsApp內容對話中,澄清冇再食冰,周刊記者問到周永恒仲有冇接觸毒品,他即謂:「我係健身教練嚟㗎!有八嚿腹肌㗎!」仲話自己04年因為毒品衰過,唔會再重複犯錯喎!至於Cherie,佢就不時喺fb留下一些似是疑非嘅留言,如24日當晚佢就留言說:「勇氣并不是没有絕望,相反,它是一種盡管有絕望,但依然能夠奮力前進的能力。不沉溺幻想,不庸人自擾,不浪費時間,不沉迷過去,不恐懼將來。」而前一日就話:「誰人又相信1世1生這膚淺對白。」睇嚟佢都好似心事重重,似有講不出嘅說話喎!

周永恒與Cherie拍拖以來,曾傳出分手,但好快又和好如初。 周永恒同Cherie不時會喺fb到放閃。 Cherie之前仲好開心咁周永恒去游水,但o依家又傳佢哋分手喎。
食飯都影! Cherie之前拍攝福音電影《忍不住的眼淚。 Cherie
周永恒話o依家自己係健身教練,唔會掂毒品。 Cherie呢幾日不時係fb到留言,似心事重重咁。 23日晚,佢就話:「看錯了人要懂得放手」。

鍾意就快D Share啦!