掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

周美鳳聞好友死訊爆喊:佢唔煙唔酒唔捱夜 __,周美鳳,

周美鳳難以接受好友羅明珠突然離世。與羅明珠相識多年的公關名媛周美鳳(Lelia),透露近數年二人感情更是緊密,經常一起去旅行和朋友聚會,對於好友突然離世感到極度震驚,未能接受。有傳羅明珠因心臟病離世,Lelia對此回應指羅明珠是個十分注重健康的人,但容易有小病痛及傷風感冒:「佢唔煙唔酒唔捱夜,又唔食魚生,好注意飲食,我哋成日交流健康保養心得,因為佢有時會有啲水腫,我又有啲肩頸膊痛,我依家睇緊嘅中醫 ...


周美鳳難以接受好友羅明珠突然離世。

與羅明珠相識多年的公關名媛周美鳳(Lelia),透露近數年二人感情更是緊密,經常一起去旅行和朋友聚會,對於好友突然離世感到極度震驚,未能接受。

有傳羅明珠因心臟病離世,Lelia對此回應指羅明珠是個十分注重健康的人,但容易有小病痛及傷風感冒:「佢唔煙唔酒唔捱夜,又唔食魚生,好注意飲食,我哋成日交流健康保養心得,因為佢有時會有啲水腫,我又有啲肩頸膊痛,我依家睇緊嘅中醫都係佢介紹。」有傳羅明珠食減肥藥?Lelia表示:「以前有聽過佢食減肥藥,我有叫佢去做運動,跟住明珠就話自己好少食,叫我唔使擔心。」

嘆做人好化學

Lelia表示是今早知道明珠過身消息,更感到晴天霹靂,她說:「我今朝知道佢過身,簡直晴天霹靂,即刻喊咗出嚟,完全接受唔到,因為我同佢有兩個朋友群組,其中一個群組有個朋友老公過咗身,講緊幾時出殯嘅嘢,佢尋日先留言,話自己唔方便去,但會送花圈,人真係好化學!」

讚為人有義氣

Lelia表示因早前去了美國,回來後更有相約明珠出來飯聚。她大讚明珠為人很有義氣,且人緣很好,有很多圈中朋友,她續說:「我依家未知佢咩事走,仲係好傷心!佢人好好,好肯幫人,每年生日一定擺幾圍,好早就打定電話嚟邀請你去,仲叫我哋捐錢做善事,佢好鍾意搞party,個人好開心、好開朗!最近佢仲話出番嚟拍嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!