網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月18日 星期六

【半夜出聲明】「我係一個男人」裕美老公呼籲黃子恆:麻煩你出嚟承認! __,裕美,黃子恆,

裕美婚變,被爆暗交無綫藝員黃子恆發展婚外戀,裕美即承認與Jason正辦離婚手續,又拍三分鐘片段表示兩人婚後一年感情已出問題。裕美與黃子恆秘戀見光,黃子恆一直潛水,至於裕美與Jason雙方好友陸續發功,男方好友及教友怒爆裕美不守婦道,又突然流出疑似裕美與黃子恆的情慾短訊,揭示兩人交往至少已有半年;至於女方密友就爆男方家暴,又指裕美一直死忍云云。至昨日,再有疑似裕美丈夫聲帶流出,開名直斥黃子恆「搞我老 ...




其他影片:>>






裕美婚變,被爆暗交無綫藝員黃子恆發展婚外戀,裕美即承認與Jason正辦離婚手續,又拍三分鐘片段表示兩人婚後一年感情已出問題。裕美與黃子恆秘戀見光,黃子恆一直潛水,至於裕美與Jason雙方好友陸續發功,男方好友及教友怒爆裕美不守婦道,又突然流出疑似裕美與黃子恆的情慾短訊,揭示兩人交往至少已有半年;至於女方密友就爆男方家暴,又指裕美一直死忍云云。至昨日,再有疑似裕美丈夫聲帶流出,開名直斥黃子恆「搞我老婆」,該男聲更問對方係咪「好想成名」、「算下自己前途」,並稱:「我俾一日時間你,你即刻消失,如果唔係,你自己快啲算下,你自己前途係點樣,我相信真係無可限量。」今日(18號)凌晨12時,好時辰,Jason仿傚裕美,於白牆前拍自白片,標題為「給我受影響的朋友同家人!」放上fb。片長約一分鐘。Jason身穿白恤衫,神情嚴肅宣告:「對於連日嚟嘅報道,我想同我嘅朋友同家人講聲對唔住,我唔係公眾人物,喺事件發生嘅時候,我唔識處理,我唔識得任何嘅PR或者語言偽術。我並無收過自己即將離婚,或者搞緊離婚,我自己聽到都好愕然。「我請所有我所謂嘅朋友,你哋唔好再放料喇。我聽好多人講,裕美呢幾日病咗或者發燒,請你哋放過佢,俾啲空間佢,放過大家。拜托。「我係一個男人,我會出嚟承擔。黃生,如果你真係鍾意裕美嘅話,麻煩你出嚟承認,唔好再俾裕美一個人受千夫所指喇。裕美其實係好單純嘅,請大家保護佢,唔好再落井下石。」拍完,眉頭緊皺的Jason伸手關了拍攝機,全片他都是神情木然,顯然傷得甚深。

Jason於凌晨12時突然拍片自白 片長約一分鐘,Jason一直木無表情,沒有任何情緒起伏。拍完後自己關機,證明身邊無任何人陪伴。
Jason呼籲黃子恆:「我係一個男人,我會出嚟承擔。黃生,如果你真係鍾意裕美嘅話,麻煩你出嚟承認,唔好再俾裕美一個人受千夫所指喇。裕美其實係好單純嘅,請大家保護佢,唔好再落井下石。」 Jason於片中表示:「我並無收過自己即將離婚,或者搞緊離婚,我自己聽到都好愕然。」

鍾意就快D Share啦!