網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月31日 星期日

火火自爆趁女友瞓覺喺隔籬房同新女曳曳 __,火火,

有冇搞錯呀。太極樂隊成員JoeyTang(鄧建明)亮相由火火及KevinBoy(KB)主持的ViuTV節目《晚吹-真PK》。當中為第二輯首集擔任嘉賓的JoeyTang大玩估暗題遊戲,玩到滿嘴顏料的他更不惜被多個木衣夾夾實嘴唇,表現落力!而JoeyTang在火火的幫忙下,成功避過大懲罰。最終由輸家KB接受終極懲罰,要飲下由蟑螂、蛤蚧、螞蟻及狗糧等混合而成的騎呢「昆蟲特飲」。KB飲至面容扭曲兼作嘔,J ...


有冇搞錯呀。

太極樂隊成員Joey Tang(鄧建明)亮相由火火及Kevin Boy(KB)主持的ViuTV節目《晚吹-真PK》。當中為第二輯首集擔任嘉賓的Joey Tang大玩估暗題遊戲,玩到滿嘴顏料的他更不惜被多個木衣夾夾實嘴唇,表現落力!而Joey Tang在火火的幫忙下,成功避過大懲罰。最終由輸家KB接受終極懲罰,要飲下由蟑螂、蛤蚧、螞蟻及狗糧等混合而成的騎呢「昆蟲特飲」。KB飲至面容扭曲兼作嘔,Joey Tang及火火捱義氣幫手飲,Joey Tang亦走唔出相同嘅命運一飲即嘔,認真難頂!

其後三人討論到婚外情話題,已婚兼育有13歲囝囝的Joey Tang笑言自己冇女埋身,只有在拍MV的時候才會接觸其他女仔。他又被問到若要於音樂及其太太中進行二揀一?Joey Tang直言會揀音樂,因為他不願為了太太而放棄廣大的樂迷。至於火火就大膽自爆曾經出軌,更試過趁女友睡着期間,招呼大班朋友到場玩樂。當時當女友「冇到」的他乘機溝女,最後更於隔鄰房間與索女親熱。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!