網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月31日 星期日

林心如結婚:【踢櫈已成往事】周迅趙薇靠心如合體 __,周迅,趙薇,林心如,

周迅同趙薇嘅不和傳聞,不攻自破啦!台灣藝人林心如同埋霍建華嘅婚宴,絕對可以話係亮點處處。除咗《還珠格格》三大美女同場是亮點外,周迅同趙薇同場亦係另一個焦點所在。同樣作為內地一級影星嘅周迅同趙薇,曾經屢傳不如,之前二人合作拍攝電影《畫皮II》時,更一度盛傳不和至踢櫈地步。不過傳聞嘅嘢始終係傳聞,今日兩大昔日鬧不和主角喺心如嘅峇里婚宴同場,而且全程仲要黐到實兼坐埋一齊,有冇不和?你哋話喇。 ...


周迅同趙薇嘅不和傳聞,不攻自破台灣藝人林心如同埋霍建華嘅婚宴,絕對可以話係亮點處處。除咗《還珠格格》三大美女同場是亮點外,周迅同趙薇同場亦係另一個焦點所在。同樣作為內地一級影星嘅周迅同趙薇,曾經屢傳不如,之前二人合作拍攝電影《畫皮II》時,更一度盛傳不和至踢櫈地步。不過傳聞嘅嘢始終係傳聞,今日兩大昔日鬧不和主角喺心如嘅峇里婚宴同場,而且全程仲要黐到實兼坐埋一齊,有冇不和?你哋話喇。 ...


周迅同趙薇嘅不和傳聞,不攻自破

台灣藝人林心如同埋霍建華嘅婚宴,絕對可以話係亮點處處。除咗《還珠格格》三大美女同場是亮點外,周迅同趙薇同場亦係另一個焦點所在。

同樣作為內地一級影星嘅周迅同趙薇,曾經屢傳不如,之前二人合作拍攝電影《畫皮II》時,更一度盛傳不和至踢櫈地步。不過傳聞嘅嘢始終係傳聞,今日兩大昔日鬧不和主角喺心如嘅峇里婚宴同場,而且全程仲要黐到實兼坐埋一齊,有冇不和?你哋話喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!