網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月21日 星期四

倒奶「胸」襲  E cup陳偉琪太猛犯眾憎 [壹週刊 - 1376] __,陳偉琪,M1,

同屬Ecup的陳婉衡骨架細,坐埋陳偉琪身旁即時有比較。娛樂偵訊倒奶「胸」襲 Ecup陳偉琪太猛犯眾憎暑假是電影黃金檔,但電視則冇保證,唔想低不見底,大台例必搵班波女胸群而出,死谷!今個月底有《BigBoy蕩漾暑水禮》打到嚟,囡囡起碼Ccup起跳,人人水著上陣玩遊戲,其中特別大過人的E奶陳偉琪,5吋事業線跟身,效果震撼。陳偉琪四圍夾胸撩人玩,但一眾男主持阿Bob、梁烈唯就自動彈開,連王梓軒、謝東閔都 ...


同屬 E cup的陳婉衡骨架細,坐埋陳偉琪身旁即時有比較。

娛樂偵訊

倒奶「胸」襲  E cup陳偉琪太猛犯眾憎

暑假是電影黃金檔,但電視則冇保證,唔想低不見底,大台例必搵班波女胸群而出,死谷!今個月底有《 Big Boy蕩漾暑水禮》打到嚟,囡囡起碼 C cup起跳,人人水著上陣玩遊戲,其中特別大過人的 E奶陳偉琪, 5吋事業線跟身,效果震撼。

陳偉琪四圍夾胸撩人玩,但一眾男主持阿 Bob、梁烈唯就自動彈開,連王梓軒、謝東閔都避之則吉,免得不慎成為鹹豬眼鹹豬手,而一班水著女更嫌她太招搖冇多句,「胸器」太猛,生人勿近。

避之則吉

正午烈日下,大台安排一早已去到南丫島,埋位的《 Big Boy蕩漾暑水禮》的主持阿 Bob(林盛斌)、梁烈唯、陳國峰、王梓軒,以及嘉賓謝東閔、坤哥(吳業坤)、陳婉衡、陳偉琪、陳芷尤、梁麗翹等出到海中心,在一組吹氣裝備上乾煎,等候傳媒前來採訪,卅四度,冇遮冇擋,身邊一班導彈波女,為免惹上鹹豬手之名,二人刻意坐到最遠位置,避同班水著女有身體接觸。

陳偉琪同陳芷尤、陳婉衡、謝東閔是最後一批坐小艇抵達的,陳婉衡同陳芷尤自覺地坐開一邊,唯獨陳偉琪就坐正堆男藝人面前,有意無意夾胸晒五吋事業線,再加突然轉身胸壓,搞到唔想睇又望到正的謝東閔都冇晒符。

深溝巨咪唔係個個啱口味,謝東閔索性遮住對眼,時運高睇佢唔到。

陳偉琪主動發起水戰撩玩。

講大隻,同場只有梁麗翹和陳偉琪有得 fight。

廿五歲女已經開始失修,陳偉琪一節節腩,都幾倒胃。

即使滿眼波濤,但梁麗翹個一褶肚皮,依然好礙眼。

同場女仔無兩句,人夫又唔敢埋身,陳偉琪於是向謝東閔埋手,夾胸放電。

挑起水戰

「大唔係罪過,但 Vicky(陳偉琪)成日攞個 body做籌碼,晒心口搏見報,再唔係就黐埋啲 crew度扮 friend,所以之前同佢一齊拍過節目嘅女仔,個個都唔鍾意,睇佢唔順眼!」一名幕後人員透露。

被其他水著女排諸於外,呆曬乾煎的陳偉琪,借意攞起水槍,主動發起水戰,陳國峰算俾面,應酬玩了一陣,其他人則毫無反應,陳偉琪人緣有幾好,一眼見晒!

陳芷尤以一件頭上陣,在波濤胸湧中突圍而出。

真係心口負荷重?上船離開,陳偉琪竟失平衡跌落海,要工作人員扶起她上船。

一白遮三醜,但完全掩飾不了梁麗翹的深海大躉。

海中現龍躉

同場個個 C cup起跳,但拍埋大隻又大胸的陳偉琪身邊, C cup的陳芷尤、劉溫馨頓變微波,就算同 cup的陳婉衡,都明顯被比下去。同場唯一可以有得揮的是《一綫娛樂》的主持梁麗翹,但所指的不是事業線,而是巨無霸身形。著粉紅色泳衣本來夠晒搶鏡,可惜下身唔見得人,白色短褲更加換來龍躉。

一眾水著女中,最高招不得不提最近被陳瀅搵自己男友陪食早餐的陳芷尤,個個搏命晒,只有她一個著一件頭,另類突出。

陽光普照三個小時,下午四點,開始落雨,大家在海中心呆等了半小時,都冇停雨跡象,外景隊於是焗住提早收工。

一海波女,唔想惹麻煩的梁烈唯、范振鋒同阿 Bob,刻意自我隔離。

大雨落唔停,梁麗翹同劉溫馨呆坐海中等工作人員接。

拍拖多年,陳芷尤為保男友事業,一直低調,但男友異性緣旺,令她要一而再撲出宣示主權。

甩拖陳瀅收兵,連有正印陳芷尤的張振朗都唔放過。

爆乳女神

年僅 25歲的陳偉琪,加拿大卑詩省大學政治系畢業,童顏巨乳的她經常於網上平台上載三點式自拍照,憑住 36E爆乳上位。 11年奪溫哥華華裔小姐亞軍後, 13年回流香港參選港姐,其間被指「種票」,又有「神秘契爺」出現,是非多多仍入到最後五強;入行後,被安排主持節目亦拍過《樓奴》、《實習天使》等劇,但大多是閒角;近年,陳偉琪愛上打籃球,是「 HERO」藝人籃球隊員之一,因為身材出眾,被一眾宅男封為「籃球女神」。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!